کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج؛

مزار شهدای گمنام شهرستان رودبارجنوب غبارروبی شد

3 آذر 1401 ساعت 20:57

به مناسبت هفته بسیج مزار شهدای گمنام شهرستان رودبارجنوب غباروبی شد.


 به گزارش خبرنگار راه آرمان از رودبارجنوب، مراسم غبار روبی مزار شهدای گمنام شهرستان به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج و به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبارجنوب برگزار شد.

 
این مراسم با حضور امام جمعه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبارجنوب،فرماندار و جمعی از مدیران، کارکنان و اعضای شورای اسلامی شهر در محل شهدای گمنام شهرستان برگزار شد.
 
 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبارجنوب در حاشیه این مراسم بیان کرد: به اتفاق مدیران و مسوولان دستگاه‌های اجرایی به گلزار شهدا آمدیم تا با آنها میثاق ببندیم که خدمت‌گذاران خوبی برای مردم باشیم‌.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبارجنوب اظهارکرد: امروز ایران اسلامی در اوج عزت قرار دارد و این امنیت و عزت ایران و انقلاب مرهون خون هزاران شهیدی است که در برابر دشمن ایستادند.
 
وی ادامه داد: انقلاب اسلامی یک تحول بسیار مهم در تاریخ ایران بزرگ بود. انقلابی که با ایستادگی در مقابل استبداد،استکبار را بیرون کرد، و استقلال و آزادی را برای ایران به ارمغان آورد.
 
حاجب برتکریم وگرامیداشت یاد وخاطره شهدا که وظیفه مسئولان و آحاد ملت ایران است، تاکید نمودند.
 
شرکت کنندگان در این آیین معنوی با قرائت فاتحه و اهدای شاخه های گل و شستشوی قبور مطهر شهدای گمنام با گلاب، ضمن ادای احترام به روح بلند شهدا، بار دیگر با آرمان های امام راحل و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.
 
انتهای پیام/پ
 


کد مطلب: 130871

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/130871/مزار-شهدای-گمنام-شهرستان-رودبارجنوب-غبارروبی

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir