تاریخ انتشار :پنجشنبه ۳ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۵۷
۰
plusresetminus
به مناسبت هفته بسیج مزار شهدای گمنام شهرستان رودبارجنوب غباروبی شد.
مزار شهدای گمنام شهرستان رودبارجنوب غبارروبی شد
 به گزارش خبرنگار راه آرمان از رودبارجنوب، مراسم غبار روبی مزار شهدای گمنام شهرستان به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج و به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبارجنوب برگزار شد.
 
این مراسم با حضور امام جمعه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبارجنوب،فرماندار و جمعی از مدیران، کارکنان و اعضای شورای اسلامی شهر در محل شهدای گمنام شهرستان برگزار شد.
 
 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبارجنوب در حاشیه این مراسم بیان کرد: به اتفاق مدیران و مسوولان دستگاه‌های اجرایی به گلزار شهدا آمدیم تا با آنها میثاق ببندیم که خدمت‌گذاران خوبی برای مردم باشیم‌.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبارجنوب اظهارکرد: امروز ایران اسلامی در اوج عزت قرار دارد و این امنیت و عزت ایران و انقلاب مرهون خون هزاران شهیدی است که در برابر دشمن ایستادند.
 
وی ادامه داد: انقلاب اسلامی یک تحول بسیار مهم در تاریخ ایران بزرگ بود. انقلابی که با ایستادگی در مقابل استبداد،استکبار را بیرون کرد، و استقلال و آزادی را برای ایران به ارمغان آورد.
 
حاجب برتکریم وگرامیداشت یاد وخاطره شهدا که وظیفه مسئولان و آحاد ملت ایران است، تاکید نمودند.
 
شرکت کنندگان در این آیین معنوی با قرائت فاتحه و اهدای شاخه های گل و شستشوی قبور مطهر شهدای گمنام با گلاب، ضمن ادای احترام به روح بلند شهدا، بار دیگر با آرمان های امام راحل و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.
 
انتهای پیام/پ
 
https://armanekerman.ir/vdchqvnzz23nx6d.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما