تاریخ انتشار :پنجشنبه ۳ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۰۷
۰
plusresetminus
فرماندار زرند خبر داد؛

آغاز نهضت آسفالت معابر شهری زرند

سیدرضا حسینی نژاد گفت: با راه اندازی این کارخانه، نهضت آسفالت معابر شهری زرند با قدرت پیگیری و اجرا میشود.
آغاز نهضت آسفالت معابر شهری زرند
به گزارش راه آرمان، سیدرضا حسینی نژاد فرماندار به اتفاق عبدالقائم ترابی معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری و مهندس ولی خانی و ضیاالدینی معاونان فنی و عمرانی و خدمات شهری شهرداری زرند، بمنظور بررسی مسائل و مشکلات شهرک امام خمینی (ره) زرند، ضمن حضور صمیمی در بین اهالی منطقه، از برخی محلات و معابر این شهرک بازدید کرد.
 
فرماندار زرند در جمع صمیمی اهالی منطقه شهرک امام زرند، با بیان اینکه متاسفانه گستره وسیع خدمات شهری زرند و هزینه های جاری بالا و عدم درآمد پایدار، مشکلات عدیده ای را برای مدیریت جهادی و عوامل سختکوش اجرایی شهرداری زرند بوجود آورده است، بر لزوم تامین، برنامه ریزی و احیا منبع درآمدزایی های قانونی و پایدار شهرداری جهت افزایش سطح خدمات و رضایتمندی شهروندان تاکید کرد.
 
سیدرضا حسینی نژاد با اشاره به این موضوع که زیباسازی فضا و مبلمان شهری اولویت اول شهرداریهای شهرستان زرند میباشد، تصریح کرد: در این بین درآمدزایی فوق العاده پایین شهرداری ها، مدیریت شهری را با چالش های جدی روبرو کرده است.
 
نماینده عالی دولت همچنین بر استفاده حداکثری از ظرفیت های قانونی پیش بینی شده صنایع و معادن فعال منطقه در راستای مسئولیت های اجتماعی و کمک به شهرداریها تاکید و افزود: در حال حاضر پرداخت سهم شهرداریها از سوی صنایع منطقه فقط از بحث ارزش افزوده میباشد که لزوم بررسی اخذ عوارض آلایندگی یک درصدی واحدهای معدنی و صنعتی شهرستان در صورت محرز بودن آلایندگی و تایید مراجع ذیصلاح جهت توسعه کمیت و کیفیت خدمات توسعه شهری را میرساند.
 
فرماندار زرند یادآور شد: راه اندازی و خرید کارخانه جدید آسفالت شهرداری زرند در دستور کار جدی شهرداری قرار دارد که با راه اندازی این کارخانه، میتوان نهضت آسفالت معابر شهری زرند را با قدرت پیگیری و اجرا کرد.
 
لازم به ذکر است؛ زیرسازی و آسفالت برخی معابر، ضعیف بودن برخی از خدمات شهری، امنیت و وجود تعداد محدود معتادین متجاهر در منطقه، افت فشار آب شرب و روشنایی معابر شهرک امام خمینی زرند، از جمله مواردی بود که از سوی اهالی مطرح و فرماندار زرند طی دستوراتی مستقیم و کتبی به روسای ادارات مربوطه نسبت به رفع پاره ای از مسائل و مشکلات این منطقه قول مساعد داد.
 
همچنین ولی خانی معاون فنی و عمرانی شهرداری زرند نیز گفت: با راه اندازی کارخانه جدید آسفالت شهرداری، آسفالت بیش از 40 درصد معابر شهری شهرک امام زرند در اولویت و دستور کار است.
 
انتهای پیام/قنبرزهی
https://armanekerman.ir/vdcfexdy1w6dmca.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما