تاریخ انتشار :جمعه ۴ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۴۳
۱
plusresetminus
فرمانده انتظامی رودبارجنوب خبرداد:

پایان یک گروگانگیری با آزادی پسر ۲۱ ساله رودباری

فرمانده انتظامی رودبارجنوب از رهایی گروگان ۲۱ ساله رودباری پس از ۴۴ روز تلاش بی قفه از سوی پلیس خبر داد و گفت: در این رابطه ۲ آدم ربا نیز دستگیر شدند.
پایان یک گروگانگیری با آزادی پسر ۲۱ ساله رودباری
به گزارش خبرنگار راه آرمان از رودبارجنوب،سرهنگ ناصر کوهستانی فرمانده انتظامی رودبارجنوب در گفتگو با خبرنگار ما گفت: در پی گزارش یک فقره آدم ربایی بیستم مهرماه سال جاری و ربوده شدن جوانی ۲۱ ساله در شهرستان رودبارجنوب موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
 
سرهنگ کوهستانی اظهار کرد: با توجه به تماس گروگان گیرها با خط خارج از کشور و درخواست مبلغ ۱۱میلیارد تومان پول نقد به دلار و تحول آن در کشور امارات متحده عربی (دبی)در قبال آزادی فرد گروگان شده با توجه به حساسیت و رعب و وحشت در بین شهروندان موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارگاهان دایره جناحی پلیس آگاهی قرار گرفت.
 
فرمانده انتظامی شهرستان رودبارجنوب تصریح کرد: طی یکسری کار اطلاعاتی فنی پیچیده و گسترده دو نفر از عاملین در استان هرمزگان و شهر رودبارجنوب شناسایی و طی عملیات غافلگیری دستگیر شدند.
 
وی بیان کرد: محل اختفاء فرد ربوده شده در استان سیستان و بلوچستان شناسایی و پس از۴۴ روز فرد ربوده شده صحیح و سالم،آزاد و به آغوش خانواده بازگشت.
 
انتهای پیام/پ
https://armanekerman.ir/vdcfcxdycw6dmca.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما