تاریخ انتشار :جمعه ۴ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۲۵
۰
plusresetminus
به منظور گرامیداشت هفته بسیج، اجتماع حلقه‌های صالحین بسیج با عنوان میقات صالحین در مسجد جامع شهرستان قلعه گنج برگزار شد.
اجتماع گروه های تربیتی صالحین بسیج در شهرستان قلعه گنج برگزار شد
به گزارش خبرنگار راه آرمان از قلعه گنج؛ حجت الاسلام والمسلمین بیانی منش در حاشیه برگزاری این اجتماع ضمن تبریک هفته بسیج گفت: یکی از نعمت هایی که خدای متعال به ما داده است نعمت ولایت فقیه است، هر کس بر ولایت فقیه شک کند و ایراد بگیرد کما اینکه به امام زمان (عج) ایراد گرفته است.

سرگروه حلقه صالحین شهید علی خشاب نیا بیان کرد: انسان اگر می خواهد موفق باشد باید رهنمود های حضرت آقا را یکی یکی در زمره خود قرار دهد، لذا مشکلاتی که در کشور وجود دارد از اقتصاد از گرانی ها و غیره، بهانه ای نباشد بخواهیم انقلابی را که با خون شهدا به اینجا رسیده است به خاطر این جریانات اخیر از بین ببریم.

وی افزود: وظیفه شما بسیجیان، حلقه‌های صالحین در این زمان سنگین تر است، آن هایی که صاحب نفوذ هستند و آن هایی که  می توانند؛ در فضای مجازی کار کنند، تولید محتوا داشته باشند، گفتمان داشته باشند برای روشنگری و آگاهی بخشی مردم، اگر بخواهیم فردای قیامت شرمنده شهدا نشویم وظیفه داریم که گفتمان داشته باشیم. 

حجت الاسلام والمسلیمن بیانی منش در پایان گفت: ضمن عرض تبریک مجدد هفته بسیج، از خداوند متعال خواستاریم به ما  توفیق دهد بسیجی وار بمانیم و از این انقلاب دفاع کنیم.




انتهای پیام/آ، ف
  https://armanekerman.ir/vdcaown6u49nea1.k5k4.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما