کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

صبح امروز:

مسابقات قرآنی درمحل حسینیه محبان ولایت حوزه شهری کوهبنان برگزار شد

4 آذر 1401 ساعت 13:25

در پنجمین روز از هفته بسیج با حضور مجید توکلی سرپرست فرمانداری کوهبنان، روح الله ابراهیمی فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان و جمعی از داوران قرآنی، مرحله اول مسابقات قرآنی ویژه دانش آموزان در رشته های قرائت، ترتیل، حفظ و تفسیر در محل حسینیه محبان ولایت حوزه شهری برگزار شد.



به گزارش خبرنگار "راه آرمان" در ابتدای مراسم روح الله ابراهیمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کوهبنان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان از صدر انقلاب تا کنون، هفته بسیج را همه بسیجیان شهرستان علی‌الخصوص دانش‌آموزان بسیجی تبریک گفت و بیان کرد: این مراسم به منظور ایجاد انگیزه و ترغیب ایشان به قرار گرفتن در مسیر قرآنی است.

فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج افزود: رتبه‌های برتر این مسابقات پس از راهیابی به دور بعد شناسایی شده و به مسابقات استانی اعزام خواهند شد.

وی افزود: احسنت به والدینی که فرزندانشان در سنین کم با قرآن آشنا کرده و آنها را به راه قرآنی سوق می‌دهند. هجمه‌های دشمن به این سمت است که قرآن مهجور باشد و فرزندان ما به دنبال آن نروند.

ایشان خاطرنشان کرد: از دلایل اصلی انحطاط و شکست جوامع اسلامی همین است که در مسیر و دام دشمنان افتاده و از قرآن و توصیه های قرآنی دور شویم. امام‌رضا(ع) نیز در باب حفظ ایمان و سعادت زندگی و حفظ نظام اسلامی به قرار دادن قرآن و انس گرفتن به آن را توصیه و تاکید کردند.

در ادامه مراسم  توکلی سرپرست فرمانداری کوهبنان ضمن ارزوی توفیق و سلامتی به مسئولین نظام و رهبری، هفته بسیج را به دانش‌آموزان و حاضرین در جلسه تبریک گفت
و از عوامل برگزاری این مسابقات تشکر کردو از والدین این دانش آموزان صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کنم که موجب اشنایی آنها به قرآن در این سنین شدند و آنها را به ثواب و تربیت صحیح نزدیک‌تر کردند.

وی خاطر نشان کرد: به کاربر قرآن در زندگی باید باور قلبی داشته باشیم و بدانیم تنها کتاب اسمانیست که بدون تحریف است و خداگرایانه است که از تولد تا مرگ انسان را در بر میگیرد و این رمز موفقیت است. 


توکلی بیان کرد: خانه‌ای که در آن قرآن تلاوت می‌شود درهایش بروی شیطان بسته است و موجب فرار شیطان خواهد شد و باعث سعادت‌مندی اهالی خانه میگردد.

وی افزود: در قرآن تفکر کنید، تدبر کنید و پژوهش کنید تا اتفاقاتی خوبی برایتان رقم بخورد و قلبتان را ارامش در برگیرد‌. شما باید قرآن و قرآن خوانی را در مدارس ترویج دهید و الگوی سایرین در مدارس باشید
انتهای پیام/کوهبنان


کد مطلب: 130894

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/130894/مسابقات-قرآنی-درمحل-حسینیه-محبان-ولایت-حوزه-شهری-کوهبنان-برگزار

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir