تاریخ انتشار :جمعه ۴ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۲۵
۰
plusresetminus
در پنجمین روز از هفته بسیج با حضور مجید توکلی سرپرست فرمانداری کوهبنان، روح الله ابراهیمی فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان و جمعی از داوران قرآنی، مرحله اول مسابقات قرآنی ویژه دانش آموزان در رشته های قرائت، ترتیل، حفظ و تفسیر در محل حسینیه محبان ولایت حوزه شهری برگزار شد.
مسابقات قرآنی درمحل حسینیه محبان ولایت حوزه شهری کوهبنان برگزار شد

به گزارش خبرنگار "راه آرمان" در ابتدای مراسم روح الله ابراهیمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کوهبنان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان از صدر انقلاب تا کنون، هفته بسیج را همه بسیجیان شهرستان علی‌الخصوص دانش‌آموزان بسیجی تبریک گفت و بیان کرد: این مراسم به منظور ایجاد انگیزه و ترغیب ایشان به قرار گرفتن در مسیر قرآنی است.

فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج افزود: رتبه‌های برتر این مسابقات پس از راهیابی به دور بعد شناسایی شده و به مسابقات استانی اعزام خواهند شد.

وی افزود: احسنت به والدینی که فرزندانشان در سنین کم با قرآن آشنا کرده و آنها را به راه قرآنی سوق می‌دهند. هجمه‌های دشمن به این سمت است که قرآن مهجور باشد و فرزندان ما به دنبال آن نروند.

ایشان خاطرنشان کرد: از دلایل اصلی انحطاط و شکست جوامع اسلامی همین است که در مسیر و دام دشمنان افتاده و از قرآن و توصیه های قرآنی دور شویم. امام‌رضا(ع) نیز در باب حفظ ایمان و سعادت زندگی و حفظ نظام اسلامی به قرار دادن قرآن و انس گرفتن به آن را توصیه و تاکید کردند.

در ادامه مراسم  توکلی سرپرست فرمانداری کوهبنان ضمن ارزوی توفیق و سلامتی به مسئولین نظام و رهبری، هفته بسیج را به دانش‌آموزان و حاضرین در جلسه تبریک گفت
و از عوامل برگزاری این مسابقات تشکر کردو از والدین این دانش آموزان صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کنم که موجب اشنایی آنها به قرآن در این سنین شدند و آنها را به ثواب و تربیت صحیح نزدیک‌تر کردند.

وی خاطر نشان کرد: به کاربر قرآن در زندگی باید باور قلبی داشته باشیم و بدانیم تنها کتاب اسمانیست که بدون تحریف است و خداگرایانه است که از تولد تا مرگ انسان را در بر میگیرد و این رمز موفقیت است. 


توکلی بیان کرد: خانه‌ای که در آن قرآن تلاوت می‌شود درهایش بروی شیطان بسته است و موجب فرار شیطان خواهد شد و باعث سعادت‌مندی اهالی خانه میگردد.

وی افزود: در قرآن تفکر کنید، تدبر کنید و پژوهش کنید تا اتفاقاتی خوبی برایتان رقم بخورد و قلبتان را ارامش در برگیرد‌. شما باید قرآن و قرآن خوانی را در مدارس ترویج دهید و الگوی سایرین در مدارس باشید
انتهای پیام/کوهبنان https://armanekerman.ir/vdccoxqs02bq148.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما