تاریخ انتشار :شنبه ۵ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۱۷
۰
plusresetminus
همزمان با سالروز تشکیل بسیج مستضعفین عنوان شد؛

شجره طيبه بسيج و فرهنگ بسيجي نمادي آشكار از اراده مردم

ناصر عسکری نژاد مدیر کل کمیته امداد در پیامی فرارسیدن سالروز تشکیل بسیج مستضعفین را به تمام بسیجیان و مردم کرمان تبریک گفت.
شجره طيبه بسيج و فرهنگ بسيجي نمادي آشكار از اراده مردم
به گزارش "راه ارمان " ناصر عسکری نژاد مدیر کل کمیته امداد استان کرمان به مناسبت روز بسیج مستضعفین در پیامی روز بسیج مستضعفین را تبریک گفت.

شرح این پیام در دیل اینگونه عنوان شده است؛

بسمه‌تعالی«بسیج لشکر مخلص خداست» و این جمله ماندگار بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی چه زیبا جایگاه و اهمیت بسیج را به تصویر کشیده است.

حضور سازمان‌یافته مردم به‌عنوان بسیج درصحنه‌های مختلف در سالهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی، کارکردهای متعددی را برای بسیج به همراه داشته و این بنیاد به دلیل فراگیر و مردمی بودن و نقش حساس در تعاملات اجتماعی، سیاسی، نظامی و امنیتی همواره در کانون توجه قرار دارد.

امروز که در یک جنگ تمام‌عیار فرهنگی و اقتصادی با دشمن قرار گرفتیم بیش از گذشته نیازمند حضور جدی و همه‌جانبه مردمی در عرصه‌های مختلف فرهنگی و اقتصادی هستیم و بسیج تا حد زیادی این نیاز را فراهم کرده است.شجره طيبه بسيج و فرهنگ بسيجي نمادي آشكار از اراده مردم در عرصه‌های مختلف اجتماعي، سياسي و فرهنگي و يادگار گران‌سنگ بنیان‌گذار کبير انقلاب اسلامي حضرت امام (ره) است که در مدرسه عشق، مشق شجاعت آموخت و به پيروي از امام علي (ع) پايداري و جسارت و ايستادگي در مقابل ظلم را درس زندگي قرارداد و بسيج را که به‌حق خاستگاه ايمان و تجلی‌گاه اخلاص و عشق و ايثار و مناعت است؛ بنيان نهاد.


ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهيدان ميهن اسلامي که برای حفظ ناموس ایران و انقلاب اسلامی جان‌فشانی کردند، هفته بسیج و پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفان را تبریک می‌گویم و عزت و سرافرازی همه بسيجيان مخلص را در ظل توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) و فرمانده کل قوا رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالی) از خداوند سبحان مسئلت داشته و برای تمامی اعضای خانواده عظیم بسیج در سراسر ایران اسلامی توفیق خدمت افزون‌تر در مسیر حفظ و ترویج آرمان‌های والای انقلاب اسلامی را آرزومندم.

ناصر عسکری نژادمدیرکل کمیته امداد استان کرمان

انتهای پیام/د. طهماسبی https://armanekerman.ir/vdca6wn6o49neo1.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین