تاریخ انتشار :شنبه ۵ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۱۱
۰
plusresetminus
اجتماع بسیجیان شهرستان رفسنجان به مناسبت هفته بسیج صبح امروز در حسینیه ثارالله این شهر برگزار شد.
اجتماع باشکوه بسیجیان در رفسنجان برگزار شد
به گزارش راه آرمان؛ امروز مصادف با ۵ آذر سالروز تاسیس بسیج مستضعفین بسیجیان شهرستان رفسنجان در میعادگاه شهدا حسینیه ثارالله این شهر گرد هم آمدند تا باردیگر با آرمان های انقلاب اسلامی و شهدا تجدید پیمان کنند.




امروز اقشار مختلف مردم و مسئولان رفسنجان در لباس بسیجی در این اجتماع حضور یافتند و در ارتباطی مستقیم و بصورت مجازی با حسینیه امام خمینی ره تهران به بیانات رهبر فرزانه انقلاب با بسیجیان گوش فرا دادند.


 
حجت الاسلام عسکری امام جمعه رفسنجان در این مراسم با گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: این اجتماع ها و حضور اقشار مردم و مسئولان در کنار هم دست دشمنان را کوتاه می کند، به فرموده امام راحل دفتر تشکل بسیج را همه مجاهدان از اولین تا آخرین امضا کردند.

وی افزود: امام راحل یک آرزو خود را برجسته کرد و آن اینکه “از خداوند می خواهم مرا با بسیجیان محشور گرداند.” خداوند در آیه ۱۴۶ سوره آل عمران سابقه تشکل بسیج و معیار بسیجیان را آورده است.

عسکری بیان کرد: در تفسیر این جمله از ایشان که “بسیج لشکر مخلص خداست” ، کیفیت، کمیت و هویت بسیج تعریف شده است، بسیجیان امروز تحت امر فرمانده کل فقیه این حجت بالغه الهی اعلان حضور کردند و شعارهایشان برای دشمن پیام دارد.



وی ادامه داد: حرکت بسیج به سمت خدمت به مردم و در کنار مردم بودن است، بسیجی پاسدار خون های ریخته شده به پای اسلام است.

    
           
             


انتهای پیام/ https://armanekerman.ir/vdcf0xdymw6dm1a.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما