تاریخ انتشار :شنبه ۵ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۵۶
۰
plusresetminus
محمد علی نظری گفت: از کنار مضجع شریف شهدا و مزار شریف سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که حاج قاسم خود نیز دارای خوی مردم داری و مردم یاوری بود، جشن بازگشت ۲۱ نفر به آغوش خانواده را برگزار می کنیم.
آزاد سازی ۲۱ زندانی کرمانی در جوار مزار حاج قاسم/ استان کرمان در آزادسازی زندانیان معسر پیشرو است
به گزارش راه آرمان؛ مراسم آزاد سازی زندانیان معسر کرمان ظهر امروز با حضور سردار محمد علی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی رئیس کل دادگستری استان کرمان، حسینی رئیس اداره کل زندان های استان کرمان و جمعی از مسئولان در جوار مزار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

سردار محمد علی نظری ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: از کنار مضجع شریف شهدا و مزار شریف سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که حاج قاسم خود نیز دارای خوی مردم داری و مردم یاوری بود، جشن بازگشت ۲۱ نفر به آغوش خانواده را برگزار می کنیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: سال قبل توانستیم  تعداد ۳۷۰ نفر مددجو را آزاد کنیم و از ابتدای سال جاری نیز ۴۷ نفر آزاد شده اند و امروز نیز ۲۱ مددجو را آزاد خواهیم کرد.

وی در خصوص مبلغ جمع آوری شده برای آزادی ۲۱ مددجو معسر بیان کرد: مبلغ ۴ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان مبلغ باید برای آزادی این تعداد زندانی جمع آوری می شد که از این مبلغ، مبلغ ۲ میلیارد و ۵۷۳ میلیون تومان از طریق صلح و سازش اقدام شده است.

سردار نظری با اشاره به اینکه ۴۰۰ میلیون تومان توسط سازمان بسیج حقوفدانان، خیرین و بسیجیان جمع آوری شده است، عنوان کرد: استان کرمان در عرصه آزادسازی زندانیان معسر پیشتاز است و از سال ۱۳۸۸ در این زمینه اقدام کرده و تا کنون ۴ هزار و دویست نفر زندانیان با جمع آوری مبلغ بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان توانسته است آزاد کنند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه به همت سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمان سه نفر از محکومین قصاص نفس با پرداخت دیه از اجرا حکم رها شده اند، اظهار کرد: معرفی وکیل رایگان به خانواده زندانیان، توزیع بسته های حمایتی به خانواده مددجویان، پیگیری تحصیل فرزندان زندانیان از دیگر اقدامات سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمان بوده است.

وی خاطر نشان کرد: در نظر داریم در هفته مقاومت زمینه آزاد سازی  ۶۳ مددجو جرائم غیر عمد را فراهم کنیم.

انتهای پیام/م
  https://armanekerman.ir/vdcgxz9qtak9wy4.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین