تاریخ انتشار :دوشنبه ۷ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۰۱
۰
plusresetminus
ابراهیم حمیدی گفت: ۶ نفر از زندانیان اغتشاشات اخیر با استفاده از ارفاقات قانونی از زندان کرمان آزاد شدند و نسبت به آزادی ۲۵ نفر از زندانیان سایر جرائم در روز آینده اقدام خواهد شد.
۶ زندانی اغتشاشات اخیر از زندان کرمان آزاد می شوند/ ۲۵ نفر از زندانیان سایر جرائم فردا آزاد می‌شوند
به گزارش راه آرمان؛ حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی گفت: در پی پیروزی تیم ملی فوتبال و در راستای اجرای دستور رئیس قوه قضاییه برای بهره‌مندی زندانیان از ارفاقات قانونی بلافاصله جلسه‌ای در این رابطه با حضور مسئولان قضایی دادگستری استان برگزار شد.
 
وی خاطر نشان کرد: امروز و پس از بررسی پرونده‌ها نسبت به تخفیف و تبدیل قرار تأمین آن دسته از متهمان که شرایط ارتکاب جرم آنها اجازه می‌داد، اقدام شد.

حمیدی دستور اخیر رییس قوه قضاییه را گامی مهم در ایجاد وحدت و نشاط اجتماعی دانست و گفت: اتحاد بین مردم و مسئولان مهمترین عامل شکست دشمنان طی سال های اخیر بوده است.

این مقام ارشد قضایی در استان کرمان با بیان اینکه دشمنان همواره به دنبال از بین بردن اتحاد در جامعه هستند، خاطرنشان کرد: طبق آمارها آمریکا میلیاردها دلار برای نابودی جمهوری اسلامی ایران هزینه کرده است، اما به لطف الهی تا به امروز در اجرای نقشه شوم خود ناکام مانده است.

انتهای پیام/م
 
https://armanekerman.ir/vdcen78zojh8xoi.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما