تاریخ انتشار :چهارشنبه ۹ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۸
۰
plusresetminus
ناصر عسکری نژاد گفت: هم‌اکنون ۳۳۳ پرستار حمایت ۴۲۴ نفر از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان را بر عهده‌دارند.
حمایت بیش از ۳۳۰ پرستار از ایتام تحت حمایت کمیته امداد کرمان
به گزارش" راه آرمان " ناصر عسکری نژاد مدیرکل کمیته امداد استان کرمان با تبریک ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار،گفت:  صبر و ایثار پرستاران با یتیم‌نوازی و مهرورزی آن‌ها درهم‌آمیخته است، در حال حاضر  ۳۳۳ پرستار حمایت ۴۲۴ نفر از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان را بر عهده‌ دارند.

وی افزود: روحیه ایثار و ازخودگذشتگی کادر درمانی به‌ویژه پرستاران در ایام شیوع ویروس کرونا و نقش ارزنده آنان در حوزه مسئولیت اجتماعی و رسیدگی به بیماران بر کسی پوشیده نیست، اما این حس نوع‌دوستی تنها در سنگر درمان خلاصه نمی‌شود و عواطف سرشار از مهر و محبت پرستاران ایتام و نیازمندان را نیز در برگرفته است.

وی با اشاره به اینکه قشرهای مختلف جامعه حامی ایتام و نیازمندان هستند، بیان کرد: هم‌اکنون 22 هزار و 448 یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان قرار دارند که توسط 64 هزار و 808 حامی خیر حمایت می‌شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان طرح اکرام ایتام را یکی از طرح‌های موفق این نهاد دانست و خاطرنشان کرد: هریک از ایتام و فرزندان محسنین دارای حساب و شناسه بانکی مختص به خود هستند و کمک‌های نقدی حامیان بی‌واسطه و به‌صورت مستقیم به‌حساب ایتام و فرزندان محسنین واریز می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه 370 نفر از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد فاقد حامی هستند بیان کرد: مردم خیراندیش استان می‌توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد در سراسر استان و یا ثبت‌نام در سامانه اینترنتی ekram.emdad.ir یتیم و یا فرزند نیازمند (محسنین) موردنظر خود را انتخاب کرده و ماهیانه حداقل ۳۰ هزار تومان به آن‌ها کمک کنند.

انتهای پیام/ د.طهماسبی https://armanekerman.ir/vdchwvnz623nxwd.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین