تاریخ انتشار :چهارشنبه ۹ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۲۹
۰
plusresetminus
در آیین پیوند فاطمی و اهدای جهیزیه به ۴۲ زوج جوان مطرح شد؛

اهدای جهیزیه به ۴۲ زوج جوان همراه با برگزاری جشن پیوند فاطمی در شهرستان جیرفت

محمد رضا رحمانی مدیر عامل هلدینگ تخصصی راه و شهرسازی قرارگاه خاتم الانبیا (ص)گفت: این نهاد توزیع ۲ هزار و ۳۵۰ جهیزیه برای زوج‌های جوان، ۳۵۰ هزار بسته کمک معیشتی و ۲۵۰ بسته آموزشی را در کارنامه خود دارد.
اهدای جهیزیه به ۴۲ زوج جوان همراه با برگزاری جشن پیوند فاطمی در شهرستان جیرفت
به گزارش" راه آرمان " محمد رضا رحمانی مدیرعامل هلدینگ تخصصی راه و شهرسازی قرارگاه خاتم الانبیا (ص) در آیین پیوند فاطمی و اهدای جهیزیه به ۴۲ زوج جوان در جیرفت گفت: قرارگاه خاتم الانبیا (ص) در تمام کشور ایران مشغول خدمت رسانی به مردم و انجام پروژه‌های عمرانی مانند نفت گاز هست.

مدیرعامل هلدینگ تخصصی راه و شهرسازی قرارگاه خاتم الانبیا (ص) افزود: بیش از ۴۰ درصد بنزین مصرفی کشور در پالایشگاه‌هایی تولید می‌شود که توسط قرارگاه خاتم ساخته شده است.


رحمانی خاطرنشان کرد: قرارگاه خاتم الانبیا (ص) در ۲۷ استان کشور مشغول به کار است و با انجام این پروژه‌ها برای ۵۰ هزار نفر به صورت مستقیم ایجاد شغل کرده است.

وی بیان کرد: سپاه همانطوری که در بحث نظامی منشأ خیر و برکت است در حوزه سازندگی هم سهم بزرگی بدست آورده است و در هفته گذشته افتتاح راه آهن محور زاهدان به خاش را داشتیم و مجموع خدمات قرارگاه خاتم، امید بخش آینده‌ای درخشان برای کشور است.

مدیرعامل هلدینگ تخصصی راه و شهرسازی قرارگاه خاتم الانبیا (ص) گفت: قرارگاه تاکنون ۲۵۰ کیلومتر مترو ساخته و حجم انبوه مسکن سازی را به زودی شروع خواهد کرد.

وی درخصوص محرومیت زدایی افزود: قرارگاه خاتم الانبیا (ص) تاکنون ۲۱ هزار پروژه، ۲ هزار و ۷۰۰ مسجد، ۴ هزار مدرسه، ۵۰۰ طرح آبرسانی و ۵۹۰ مورد یادمان و گلزار شهدا را انجام داده است.

رحمانی درخصوص کارهایی که در حاشیه پروژه‌های عمرانی توسط قرارگاه خاتم الانبیا (ص) انجام شده است، بیان کرد: قرارگاه خاتم الانبیا (ص) توزیع ۲ هزار و ۳۵۰ جهیزیه برای زوج‌های جوان، ۳۵۰ هزار بسته کمک معیشتی و ۲۵۰ بسته آموزشی را در کارنامه خود دارد.


حجت الاسلام و المسلمین میثم تارم امام جمعه جیرفت در آیین پیوند فاطمی و اهدای جهیزیه به ۴۲ زوج جوان گفت: شاهد تلاش‌های سردار نظری در سالهای گذشته مانند سیل در جنوب کرمان بوده‌ایم.

امام جمعه جیرفت افزود: نهادی دلسوزتر از بسیج و سپاه نسبت به مردم نداریم و قرارگاه خاتم الانبیا (ص)، قرارگاهی با خیر و برکت است که همواره پشتیبان نظام و خدمتگذار مردم بوده است و این قرارگاه در همه ایران، کارهای معجزه آسایی را در شرایط سخت تحریم انجام داده است که این کارها را با استحکام با حضور مهندسین جوان و به بهترین شیوه انجام شده است.


سردار محمد علی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در آیین پیوند فاطمی و اهدای جهیزیه به ۴۲ زوج جوان جنوب کرمان که در جیرفت برگزار شد ضمن تبریک روز پرستار، گفت: یکی از محبوب‌ترین کارها نزد خداوند، امر ازدواج است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: قرارگاه خاتم الانبیا (ص) علاوه بر پروژه‌های بزرگ در سطح کشور، بخاطر رفاه مردم هم درحال کار هست.

سردار نظری خاطرنشان کرد: در دنیا فقط ۵ کشور مانند هلدینگ اقتصادی، راه و شهرسازی قرارگاه خاتم الانبیا (ص) می‌توانند پل و راه آهن بسازند و در کنار پروژه‌های عمرانی، تعداد زیادی پروژه‌های محرومیت زدایی هم توسط این قرارگاه انجام می‌شود.

وی در پایان ضمن تبریک به زوج‌های جوان گفت: از زوج‌های جوان می‌خواهم که در زندگی محکم باشید، زیرا رزق را خدا می‌رساند و به رزقی که با تفاهم و سازش باشد برکت هم عنایت می کند، ان‌شاءالله بتوانید آینده سازان خوبی برای کشور به ارمغان بیاورید.

انتهای پیام/
 
https://armanekerman.ir/vdcgzq9qtak9wz4.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین