کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در آیین پیوند فاطمی و اهدای جهیزیه به ۴۲ زوج جوان مطرح شد؛

اهدای جهیزیه به ۴۲ زوج جوان همراه با برگزاری جشن پیوند فاطمی در شهرستان جیرفت

9 آذر 1401 ساعت 16:29

محمد رضا رحمانی مدیر عامل هلدینگ تخصصی راه و شهرسازی قرارگاه خاتم الانبیا (ص)گفت: این نهاد توزیع ۲ هزار و ۳۵۰ جهیزیه برای زوج‌های جوان، ۳۵۰ هزار بسته کمک معیشتی و ۲۵۰ بسته آموزشی را در کارنامه خود دارد.


به گزارش" راه آرمان " محمد رضا رحمانی مدیرعامل هلدینگ تخصصی راه و شهرسازی قرارگاه خاتم الانبیا (ص) در آیین پیوند فاطمی و اهدای جهیزیه به ۴۲ زوج جوان در جیرفت گفت: قرارگاه خاتم الانبیا (ص) در تمام کشور ایران مشغول خدمت رسانی به مردم و انجام پروژه‌های عمرانی مانند نفت گاز هست.

مدیرعامل هلدینگ تخصصی راه و شهرسازی قرارگاه خاتم الانبیا (ص) افزود: بیش از ۴۰ درصد بنزین مصرفی کشور در پالایشگاه‌هایی تولید می‌شود که توسط قرارگاه خاتم ساخته شده است.


رحمانی خاطرنشان کرد: قرارگاه خاتم الانبیا (ص) در ۲۷ استان کشور مشغول به کار است و با انجام این پروژه‌ها برای ۵۰ هزار نفر به صورت مستقیم ایجاد شغل کرده است.

وی بیان کرد: سپاه همانطوری که در بحث نظامی منشأ خیر و برکت است در حوزه سازندگی هم سهم بزرگی بدست آورده است و در هفته گذشته افتتاح راه آهن محور زاهدان به خاش را داشتیم و مجموع خدمات قرارگاه خاتم، امید بخش آینده‌ای درخشان برای کشور است.

مدیرعامل هلدینگ تخصصی راه و شهرسازی قرارگاه خاتم الانبیا (ص) گفت: قرارگاه تاکنون ۲۵۰ کیلومتر مترو ساخته و حجم انبوه مسکن سازی را به زودی شروع خواهد کرد.

وی درخصوص محرومیت زدایی افزود: قرارگاه خاتم الانبیا (ص) تاکنون ۲۱ هزار پروژه، ۲ هزار و ۷۰۰ مسجد، ۴ هزار مدرسه، ۵۰۰ طرح آبرسانی و ۵۹۰ مورد یادمان و گلزار شهدا را انجام داده است.

رحمانی درخصوص کارهایی که در حاشیه پروژه‌های عمرانی توسط قرارگاه خاتم الانبیا (ص) انجام شده است، بیان کرد: قرارگاه خاتم الانبیا (ص) توزیع ۲ هزار و ۳۵۰ جهیزیه برای زوج‌های جوان، ۳۵۰ هزار بسته کمک معیشتی و ۲۵۰ بسته آموزشی را در کارنامه خود دارد.


حجت الاسلام و المسلمین میثم تارم امام جمعه جیرفت در آیین پیوند فاطمی و اهدای جهیزیه به ۴۲ زوج جوان گفت: شاهد تلاش‌های سردار نظری در سالهای گذشته مانند سیل در جنوب کرمان بوده‌ایم.

امام جمعه جیرفت افزود: نهادی دلسوزتر از بسیج و سپاه نسبت به مردم نداریم و قرارگاه خاتم الانبیا (ص)، قرارگاهی با خیر و برکت است که همواره پشتیبان نظام و خدمتگذار مردم بوده است و این قرارگاه در همه ایران، کارهای معجزه آسایی را در شرایط سخت تحریم انجام داده است که این کارها را با استحکام با حضور مهندسین جوان و به بهترین شیوه انجام شده است.


سردار محمد علی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در آیین پیوند فاطمی و اهدای جهیزیه به ۴۲ زوج جوان جنوب کرمان که در جیرفت برگزار شد ضمن تبریک روز پرستار، گفت: یکی از محبوب‌ترین کارها نزد خداوند، امر ازدواج است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: قرارگاه خاتم الانبیا (ص) علاوه بر پروژه‌های بزرگ در سطح کشور، بخاطر رفاه مردم هم درحال کار هست.

سردار نظری خاطرنشان کرد: در دنیا فقط ۵ کشور مانند هلدینگ اقتصادی، راه و شهرسازی قرارگاه خاتم الانبیا (ص) می‌توانند پل و راه آهن بسازند و در کنار پروژه‌های عمرانی، تعداد زیادی پروژه‌های محرومیت زدایی هم توسط این قرارگاه انجام می‌شود.

وی در پایان ضمن تبریک به زوج‌های جوان گفت: از زوج‌های جوان می‌خواهم که در زندگی محکم باشید، زیرا رزق را خدا می‌رساند و به رزقی که با تفاهم و سازش باشد برکت هم عنایت می کند، ان‌شاءالله بتوانید آینده سازان خوبی برای کشور به ارمغان بیاورید.

انتهای پیام/
 


کد مطلب: 131004

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/131004/اهدای-جهیزیه-۴۲-زوج-جوان-همراه-برگزاری-جشن-پیوند-فاطمی-شهرستان-جیرفت

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir