تاریخ انتشار :چهارشنبه ۹ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۲۴
۰
plusresetminus
در تودیع و معارفه رئیس آموزش و پرورش شهرستان بافت عنوان شد؛

توسعه سند تحول بنیادین، مهمترین رسالت و ماموریت آموزش و پرورش است

فرهاد آراسته فرماندار شهرستان بافت گفت: سند تحول بنیادین توسعه در راستای کیفیت‌بخشی به فعالیت‌های آموزشی و پرورشی مهمترین رسالت و ماموریت آموزش و پرورش است
توسعه سند تحول بنیادین، مهمترین رسالت و ماموریت آموزش و پرورش است
به گزارش خبرنگار "راه آرمان" از بافت ؛ مراسم تودیع و معارفه رئیس اموزش و پرورش شهرستان بافت برگزار شد.

این مراسم با حضور فرهاد آراسته فرماندار شهرستان بافت ،حجت الاسلام سادات حسینی معاون پرورشی، فیروزی مدیر ارزیابی و عملکرد، انجم شعاع مدیر حراست اداره کل اموزش و پرورش استان کرمان ،اعضای شورای تامین شهرستان،بخشداران و جمعی از مدیران ادارات و معلمین و مدیران مدارس در سالن جلسات الزهرا برگزار شد.
 
 فرهاد آراسته فرماندار شهرستان بافت ضمن خیر مقدم خدمت به میهمانان از زحمات احسان کاشانی رئیس اسبق آموزش و پرورش بافت تقدیر و برای وی آرزوی موفقیت در طول زندگی و پیشرفت در عرصه های خدمتی کرد.

وی در ادامه ضمن عرض تبریک به  محمود حمزه نژاد و آرزوی موفقیت برای وی ، عنوان کرد: دانش آموزان امانتی بزرگ نزد فرهنگیان هستند که می بایست ضمن آموزش در پرورش دان آموزان نیز جدیت کامل داشت بنابر این در جهت ارتقا بنیه علمی دانش آموزان نیز باید تلاش ویژه کرد، ضمن حفظ وحدت دربین جامعه فرهنگیان موجب دلگرمی جهت انجام خدمات عالی و مطلوب شود.
 
آراسته اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنان اخیرشان فرمودند، تفکر بسیجی باید همواره در سرلوحه کارها قرار گیرد و فعالیت ها جهاد گونه به پیش برود.
 
 وی تصریح کرد: سند تحول بنیادین توسعه در راستای کیفیت‌بخشی به فعالیت‌های آموزشی و پرورشی مهمترین رسالت و ماموریت آموزش و پرورش است. 
 
احسان کاشانی  رئیس سابق اداره آموزش و پرورش شهرستان بافت نیز در ادامه با اشاره به فعالیت های یک ساله خود در اداره آموزش و پرورش بافت اظهار کرد: در این مدت بیشترین توان خود را در جهت ترمیم مدارس فرسوده، کاهش تراکم دانش آموزی در کلاس درس، توانمندسازی نیروی انسانی و موفقیت دانش آموزان در کنکور سراسری و غیره.. به کار بردیم که تا حدودی به اهداف مورد نظر نیز دست یافته ایم.
 
وی ضمن تشکر از همه ادارات و نهادها در همراهی با ایشان در مدت ریاست در اداره آموزش و پرورش شهرستان بافت ، ادامه داد: اگر همراهی شورای اداری و همکاران در مجموعه آموزش و پرورش نبود قطعا این دستاوردها حاصل نمی شد. 
 
شایان ذکراست،در پایان این مراسم، ضمن تقدیر از زحمات احسان کاشانی ، رئیس سابق اداره آموزش و پرورش شهرستان بافت ، محمود حمزه نژاد،به سمت سرپرست جدید این اداره منصوب شد.
 
انتهای پیام/​​​​​​
https://armanekerman.ir/vdchzznzk23nxvd.tft2.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما