کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دادستان راور خبر داد؛

انهدام باند قاچاق مواد مخدر در راور

10 آذر 1401 ساعت 21:30

مجتبی استوارزاده از انهدام باند قاچاق مواد مخدر در راور خبر داد.


به گزارش "راه آرمان"؛ مجتبی استوارزاده دادستان راور از کشف محموله مواد مخدرتریاک در شهرستان راور با تلاش و هوشیاری یگان تکاوری ۱۱۳ امام موسی کاظم(ع) خبرداد.

استوارزاده در تشریح این خبر بیان کرد: در راستای اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و تاکیدات ریاست محترم قوه قضائیه و مبارزه توامان با حاملین و قاچاقچیان مواد مخدر، یگان تکاوری ۱۱۳ امام موسی کاظم(ع) راور از جابجایی و تبادل یک محموله مواد مخدرتریاک بین قاچاقچیان مطلع شدند.

دادستان ضمن ذکر جزئیات این خبر گفت: با دستور قضایی و رصد اطلاعاتی توسط یگان تکاوری ۱۱۳ امام موسی کاظم(ع) راور میزان ۴۳۰ کیلو و ۷۰۰ گرم مواد مخدر در این شهرستان کشف شد.

وی بیان کرد: حسب کسب گزارشی مبنی بر انتقال محموله مواد مخدر از پهنای کویر شهرستان به شهرهای مرکزی کشور مامورین یگان اقدامات دقیق اطلاعاتی را جهت شناسایی اشرار آغاز و اقدام به طراحی عملیات نظامی جهت غافلگیری آنها نمودند.

این مقام قضایی افزود: در درگیری مسلحانه مامورین یگان تکاوری امام موسی کاظم (ع) راور و قرارگاه عملیاتی ابوذر با اشرار مسلح مواد مخدر، خودروی هایلوکس به طور کامل منهدم و ۴۳۰ کیلو ۷۰۰ گرم تریاک کشف شد و در این درگیری مسلحانه، قاچاقچیان زخمی و متواری شدند.

دادستان راور گفت: سوداگران مرگ بدانند که چشم بینای عدالت همیشه بیدار بوده و تشکیلات قضایی شهرستان در زمینه برخورد قانونی با قاچاقچیان موادمخدر هیچ مماشاتی نخواهد داشت و در این زمینه هیچ خط قرمزی وجود ندارد.
انتهای پیام/


کد مطلب: 131027

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/131027/انهدام-باند-قاچاق-مواد-مخدر-راور

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir