تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۳۰
۰
plusresetminus
مجتبی استوارزاده از انهدام باند قاچاق مواد مخدر در راور خبر داد.
انهدام باند قاچاق مواد مخدر در راور
به گزارش "راه آرمان"؛ مجتبی استوارزاده دادستان راور از کشف محموله مواد مخدرتریاک در شهرستان راور با تلاش و هوشیاری یگان تکاوری ۱۱۳ امام موسی کاظم(ع) خبرداد.

استوارزاده در تشریح این خبر بیان کرد: در راستای اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و تاکیدات ریاست محترم قوه قضائیه و مبارزه توامان با حاملین و قاچاقچیان مواد مخدر، یگان تکاوری ۱۱۳ امام موسی کاظم(ع) راور از جابجایی و تبادل یک محموله مواد مخدرتریاک بین قاچاقچیان مطلع شدند.

دادستان ضمن ذکر جزئیات این خبر گفت: با دستور قضایی و رصد اطلاعاتی توسط یگان تکاوری ۱۱۳ امام موسی کاظم(ع) راور میزان ۴۳۰ کیلو و ۷۰۰ گرم مواد مخدر در این شهرستان کشف شد.

وی بیان کرد: حسب کسب گزارشی مبنی بر انتقال محموله مواد مخدر از پهنای کویر شهرستان به شهرهای مرکزی کشور مامورین یگان اقدامات دقیق اطلاعاتی را جهت شناسایی اشرار آغاز و اقدام به طراحی عملیات نظامی جهت غافلگیری آنها نمودند.

این مقام قضایی افزود: در درگیری مسلحانه مامورین یگان تکاوری امام موسی کاظم (ع) راور و قرارگاه عملیاتی ابوذر با اشرار مسلح مواد مخدر، خودروی هایلوکس به طور کامل منهدم و ۴۳۰ کیلو ۷۰۰ گرم تریاک کشف شد و در این درگیری مسلحانه، قاچاقچیان زخمی و متواری شدند.

دادستان راور گفت: سوداگران مرگ بدانند که چشم بینای عدالت همیشه بیدار بوده و تشکیلات قضایی شهرستان در زمینه برخورد قانونی با قاچاقچیان موادمخدر هیچ مماشاتی نخواهد داشت و در این زمینه هیچ خط قرمزی وجود ندارد.
انتهای پیام/ https://armanekerman.ir/vdcb58b8zrhbfgp.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما