تاریخ انتشار :شنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۵۲
۰
plusresetminus
امیر غلامعلیان گفت: آماری را که در سطح بیمارستان های ارتش جمهوری اسلامی ایران داریم در همه حوزه ها بیمارستان امام حسین علیه السلام پیشتاز است که دلیل پیشتازی آن وجود هیئت رئیسه تلاشگر و کادردرمان مجرب و دلسوزی است.
بیمارستان امام حسین(ع) ارتش، در همه حوزه ها پیشتاز است/ اوج از خودگذشتگی کادر درمان در ایام کرونا بود
به گزارش راه آرمان؛ امیر غلامعلیان در همایش تجلیل از کادر درمان و پرستان بیمارستان منطقه ای امام حسین(ع) گفت: تلاش کادر پرستاری و درمان بیمارستان منطقه‌ای امام حسین(ع) ارتش در کرمان بویژه ریاست بیمارستان، به عنوان مدافعان سلامت قابل تقدیر است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق کشور ادامه داد: به منظور تجلیل از زحمات این عزیزان در ایام ولادت مبارک بزرگ پرستار جهان اسلام حضرت زینب (س) قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق در همایشی از زحمات این عزیزان تقدیر کرد.

وی افزود: قرارگاه منطقه ای ارتش جنوبشرق تا حد توان سعی کرده است تا همه مشکلات بیمارستان را با همکاری ریاست بیمارستان حل نموده تا خللی در کار بیمارستان ایجاد نشود.

امیر غلامعلیان با اشاره به اینکه تمامی پیشنهادات از سوی ریاست بیمارستان که در توان قرارگاه منطقه ای جنوبشرق بوده است را بدون تردید انجام داده ایم، تصریح کرد: امروز بیمارستان امام حسین(ع) کرمان یکی از بهترین بیمارستان ها در سطح منطقه است.

وی  عنوان کرد: آماری را که در سطح بیمارستان های ارتش جمهوری اسلامی ایران داریم در همه حوزه ها این بیمارستان پیشتاز است که دلیل پیشتازی آن وجود هیئت رئیسه تلاشگر و کادردرمان مجرب و دلسوزی است که بدون ادعا در خدمت مردم و کارکنان هستند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق کشور گفت: اوج از خودگذشتگی کادر درمان را می توان به زمان اوج کرونا اشاره کرد که در آن زمان، تمام ظرفیت بیمارستان منطقه ای امام حسین(ع) از جمله تخت های آی سی یو و تخت های بستری در اختیار مردم قرارگرفت.

امیر غلامعلیان موفقیت‌های بیمارستان امام حسین علیه السلام ارتش در کرمان را چه در زمینه خدمات رسانی و مردم یاری خصوصا در ایام کرونایی و چه در بحث ساخت وساز‌ها و تکمیل بخش‌هایی که به زوی افتتاح می شود را قابل تقدیر دانست.

انتهای پیام/م https://armanekerman.ir/vdcbs8b8arhbfgp.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین