تاریخ انتشار :شنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۰۲
۰
plusresetminus
محمد صادق امین زاده گفت: مجموعه سینمایی لوپتو با استقبال گرم مخاطبان در ۳۸۵ سالن سینما روبه رو شده است و مبلغ  ۶ میلیارد و دویست و پنجاه و ۹ میلیون تومان تا این لحظه فروش داشته است.
فروش لوپتو از مرز ۶ میلیارد گذشت/ استقبال مخاطبان خستگی را از تن ما بیرون کرد
محمد صادق امین زاده تهیه کننده اثر انیمیشن سینمایی لوپتو در گفتگو با "راه آرمان" از ۶ میلیاردی شدن این مجموعه انیمیشنی خبر داد و گفت: این مجموعه سینمایی لوپتو  با استقابل گرم مخاطبان در ۳۸۵ سالن سینما روبه رو شده است و مبلغ ۶ میلیارد و دویست و پنجاه و ۹ میلیون تومان تا این لحظه فروش داشته است.

وی با بیان اینکه همراه با مخاطبان فیلم لوپتو را در سینما شهر تماشای کرمان به نظاره نشسته ام گفت: سالن سینما کاملا پر بود و در یک سانس کل بلیط های سینما به فروش رفته بود.

امین زاده ادامه داد: با دیدن چنین جمعیتی همراه با صدای خنده هایی که هم متعلق به والدین بود و هم فرزندان که بعضا با سن کم هم حضور داشتند، در پوست خود نمی گنجیدم که توانسته بودیم با ساخت یک انیمیشن پر محتوا خانواده ها را دور هم جمع کنیم.

وی به مسئولان سینما نیز اشاره کرد و گفت: آنها هم اذعان می کردند این برای اولین بار است که یک فیلم سبب شده است تا سالن سینما به صورت کامل پر شود و تمام بلیط ها در یک سانس به فروش برسند.

تهیه کننده انیمیشن لوپتو در پایان خاطر نشان کرد: خدا را شاکریم با تمام سختی ها و عدم حمایت ها توانستیم به مرحله اکران برسیم و با استقبال گرم مخاطبان روبه رو شویم، ضمن اینکه مورد تایید انها نیز واقع شده باشد.

انتهای پیام/ طهماسبی https://armanekerman.ir/vdccpsqsp2bq1x8.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین