کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

درحاشیه تکریم و معارفه مدیران کل راهداری جنوب مطرح شد؛

پیگیر اتمام جاده‌ی مواصلاتی شهرستان های زهمکان و حرمه هستیم

13 آذر 1401 ساعت 19:50

مجتبی محمودی مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای جنوب گفت: تمام توان خود را برروی اتمام پروژه‌ی جاده زهمکان و جاده‌ی حرمه به حاجی آباد متمرکز کرده ایم، زیرا این دو پروژه متعلق به شهرستان فاریاب نیست بلکه متعلق به کل جنوب است زیرا کل این منطقه از این مسیر متنفع خواهند شد.


به گزارش راه آرمان  از فاریاب  صبح امروز مراسم آئین تکریم اکبر لطفی مدیر سابق راهداری فاریاب و معارفه جاسم حمزه به عنوان مدیر راهداری شهرستان فاریاب برگزار شد.

این مراسم  با حضور مدیر کل راهداری جنوب کرمان و معاونین ،امام جمعه محترم ،فرماندار و روسای ادارات شهرستان برگزار و از زحمات  اکبر  لطفی تکریم و جاسم حمزه به عنوان مدیر جدید اداره راهداری فاریاب معرفی شد.

مجتبی محمودی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان در این مراسم  ضمن تقدیر از زحمات  اکبر لطفی  افزود : اکبر لطفی  یکی از نیرو های ارزشی ما محسوب میشود ولی علیرغم میل باطنی ما و به دلیل مشکلات شخصی مجبور انتقال به استان دیگری شد .

وی اذعان کرد: در سنوات گذشته به حمد الله در حوزه راه فاریاب خصوصا در زمان مدیریت اکبر لطفی اقدامات خوبی صورت گرفته، و در حال حاضر تمام تمرکز و توان خودمان را برای اتمام جاده زهمکان و جاده حرمه به حاجی آباد گذاشته ایم زیرا این دو پروژه تنها متعلق به شهرستان فاریاب نیستند بلکه کل جنوب از این نعمت متنعم خواهند شد که با حضور جاسم حمزه که از نیروهای متخصص و فنی ما در اداره کل هست قطعا کار با جدیت پیگیری می شود.

در ادامه سید حسام الدین حسینی فرماندار شهرستان فاریاب نیز ضمن تشکر از زحمات اکبر لطفی و آرزوی موفقیت برای وی، بیان کرد: طبق مطالعاتی که انجام شده اولین اولویت فاریاب حوزه راه و ارتباط مواصلاتی هست، لذا بیشترین عدد را در کمیته برنامه ریزی برای راه در نظر گرفتیم و می طلبد، جاسم  حمزه نیز تلاش بیش از پیش داشته باشد و با مشارکت و تعامل با تمام مجموعه ها انتفاع دوجانبه به وجود آورد تا شاهد افزایش عملکرد بیشتر و بهتری در حوزه راه داشته باشیم.


انتهای پیام/


کد مطلب: 131060

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/131060/پیگیر-اتمام-جاده-ی-مواصلاتی-شهرستان-های-زهمکان-حرمه-هستیم

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir