کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

توسط فرماندار ارزوئیه صورت گرفت؛

بازدید میدانی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان ارزوئیه

13 آذر 1401 ساعت 8:45

رضا اسماعیلی کاخ فرماندار شهرستان ارزوئیه و هیئت همراه با حضور در روستا ها و موتور پمپ های نصر یک ، نصر دو ، نصر سه و هفده شهریور از توابع بخش مرکزی شهرستان از نزدیک در جریان مشکلات روستا های مذکور قرار گرفت و دستورات لازم جهت حل مشکلات موجود را به ادارات ذیربط ارزوئیه صادر کرد.


به گزارش راه آرمان از ارزوئیه ، رضا اسماعیلی کاخ فرماندار به همراه معاون عمرانی فرمانداری و مدیران ادارات شهرستان با حضور در روستاهای و موتور پمپ های نصر یک ، نصر دو ، نصر سه و هفده شهریور ضمن دیدار با مردم از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات روستاهای مذکور قرار گرفت.

در جریان این بازدید که با هدف دیدار و ملاقات مستقیم فرماندار با مردم و شناسایی مشکلات ، ظرفیت ها و اشراف کامل بر وضعیت شهرستان و در جوی بسیار صمیمی صورت گرفت مردم روستا مشکلات ، درخواست ها و مسائل خود را به صورت مستقیم با فرماندار شهرستان در میان گذاشتند و خواهان رفع مشکلات
 پایه ای و اساسی روستا گردیدند.

رضا اسماعیلی کاخ ضمن استماع صحبت های مردم ، روستائیان گرانقدر و زحمتکش را بخش مهمی از ساختار تولید کشور دانست و افزود: توسعه کشور منوط به توجه به روستاها و جلوگیری از مهاجرت روستانشینان است که این امر نیز مستلزم تامین امکانات اساسی و مورد نیاز روستا نشینان عزیز و زحمتکش به عنوان تولید کنندگان اصلی کشور می باشد. 

وی ادامه داد: به همین دلیل این بازدید‌ها بصورت مستمر از روستا های مختلف شهرستان و باهدف حل مسائل و مشکلات اهالی انجام و حل این مشکلات با جدیت مورد پیگیری مدیران شهرستان قرار خواهد گرفت.

در پایان این بازدیدها مصوباتی در راستای حل مشکلات مردم روستا های نصر و هفده شهریور بخش مرکزی ارزوئیه توسط فرماندار و هیئت همراه اتخاذ شد.

مقرر شد اعتبار راه ارتباطی به روستاهای نصر که بیش از شش روستا و نقطه جمعیتی به صورت مستقیم از آن بهره مند خواهند شد اختصاص یابد و ارتقاء شبکه اینترنت به اینترنت 3G و بهبود وضعیت آنتن دهی تلفن همراه در روستاهای مذکور نیز پیگیری شود.

همچنین رفع مشکلات آب شرب و روشنایی معابر روستاها‌ ، اختصاص زمین مسکونی برای ساخت خانه به جوانان واجد الشرایط و الحاق روستاهای نصر یک و دو سه به مرحله بعد پروژه گاز رسانی پیگیری و تصمیمات لازم گرفته شد.

الحاق روستای هفده شهریور به مرحله بعد پروژه گازرسانی ، ارتقاء شبکه اینترنت این روستا به اینترنت 3G ، حل مشکل آنتن دهی روستا ، پیگیری بهبود وضعیت روشنایی معابر از جمله مصوباتی بود که در بازدید فرماندار ارزوئیه اتخاذ شد.

انتهای پیام/ جواد بختیاری زاده


کد مطلب: 131066

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/131066/بازدید-میدانی-روستاهای-بخش-مرکزی-شهرستان-ارزوئیه

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir