تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۵
۰
plusresetminus
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان خبر داد؛

برگزاری دوره توانمند سازی ویژه 752 هنر آموز فنی و حرفه ای و کاردانش

اصغر پارسا از برگزاری دوره توانمند سازی ویژه 752 هنر آموز فنی و حرفه ای و کاردانش استان خبر داد.
برگزاری دوره توانمند سازی ویژه 752 هنر آموز فنی و حرفه ای و کاردانش
به گزارش راه آرمان؛ اصغر پارسا معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان گفت: در راستای اجرایی کردن سند تحول بنیادین برنامه 72 فعالیت 8 و ارتقای کیفیت آموزشی و حرفه ای هنر آموزان، دوره توانمند سازی رشته های فنی وحرفه ای و کار دانش با هماهنگی اداره تکنولوژی، گروه های آموزشی و بررسی محتوا توسط سرگروه های درسی استان برای هنر آموزان با اولویت سابقه کمتر از 3 سال برگزار شد.
وی افزود: تدریس در 7 رشته محل شامل حسابداری، شبکه و تجارت الکترونیک، رشته چوب و
مبلمان، رشته معماری، مکانیک و تعمیر خودرو و رشته ساختمان و الکترونیک برای تعداد 752 نفر از هنر آموزان سراسر استان در روزهای دهم و یازدهم آذر 1401 برگزار شد.
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان گفت: با برنامه ریزی دقیق آموزشی و برگزاری دوره های توانمند سازی هنرآموزان، شاهد حرکت هنرجویان رشته های فنی و حرفه ای و کار دانش به سمت مهارت آموزی خواهیم بود و انجام دوره های کیفیت بخشی هنر آموزان ما را در رسیدن به اهدافمان از جمله توسعه رشته های فنی و حرفه ای و سوق دادن هنر جویان به سمت مهارت آموزی یاری خواهدکرد.
پارسا همچنین از برنامه ریزی برای انجام دوره های توانمند سازی در دوره های تحصیلی متوسطه در چند مرحله از سال جاری خبر داد.
انتهای پیام/پسند https://armanekerman.ir/vdcefz8znjh8x7i.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین