تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۴۵
۰
plusresetminus
مسعود کاشی گفت: رویکرد دیوان محاسبات در پروژه‌های عمرانی نگاه پیشگیرانه و مبتنی بر مشورت است.
رویکرد دیوان محاسبات در پروژه‌های عمرانی نگاه پیشگیرانه است
به گزارش راه آرمان؛ مسعود کاشی در بازدید امروز از  طرح ها و پروژه های شهرداری راین خاطر نشان کرد: دیوان محاسبات به‌عنوان دستگاهی که وظیفه حسابرسی اعتبارات دستگاه‌های دولتی را بر عهده دارد، آماده هرگونه همکاری در جهت رفع مشکلات مالی شهرداری‌ها است.

مدیرکل دیوان محاسبات استان در بازدید از پروژه های عمرانی شهرداری راین مطرح کرد: رویکرد دیوان محاسبات در پروژه‌های عمرانی نگاه پیشگیرانه و مبتنی بر مشورت است.

مدیر کل دیوان محاسبات استان کرمان در بازدید از اقدامات انجام شده برای افزایش ظرفیت کارخانه آسفالت و همچنین بازدید از  پروژه هایی که در شهر راین توسط شهرداری در حال اجرا است، توضیحاتی دادند.

حجت الاسلام اسماعیل زاده امام جمعه راین نیز  در این بازدید بیان کرد: دیوان محاسبات به عنوان دستگاهی که بر تمامی فرایند مالی دستگاه‌های دولتی که به نحوی از بودجه کشور استفاده می‌کند نظارت دارد می‌تواند در وصول مطالبات شهرداری نقش مهمی را ایفا کند.

حجت الاسلام اسماعیل زاده ،امام جمعه و  قائمی شهردار راین  مشکلات زمین های ملی ۹۲ قطعه ای را مطرح و پیگیری از طریق  مدیرکل شدند و در  ادامه پیگیری دو بانده شدن محور راین به سه راین از طریق  اداره کل راه و شهرسازی را خواستار شدند.

شهردار شهر ملی چاقو راین با بیان اینکه دیوان محاسبات بر فرآیند مالی تمامی دستگاه‌های دولتی نظارت دارد، تاکید کرد: این دیوان نقش مهمی در وصول مطالبات شهرداری از دیگر ادارات دولتی  دارد. مدیرکل دیوان محاسبات استان کرمان در پایان بازدید، از عملکرد شهرداری راین در دوره ششم شورای اسلامی شهر اعلام رضایت کردند.



انتهای پیام/ تاج الدینی
 
https://armanekerman.ir/vdcbw8b88rhbfgp.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما