تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۴۰
۰
plusresetminus
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان عنبرآباد:

بیش از ۷۲ هکتار از اراضی ملی عنبرآباد خلع ید شد

عبدالرضا سالاری رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان عنبرآباد گفت: در راستای صیانت و حراست از حقوق بیت‌المال میزان ۷۲ هکتار و ۳۵۲٠ مترمربع از اراضی ملی روستای حجت آباد بخش جبالبارز جنوبی این شهرستان که چندی پیش توسط افرادی مورد تصرف قرار گرفته بود از ید سودجویان خارج شد.
بیش از ۷۲ هکتار از اراضی ملی عنبرآباد خلع ید شد
به گزارش راه ارمان عبدالرضا سالاری رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان عنبرآباد افزود: پیرو حکم صادره از دستگاه قضایی شهرستان عنبرآباد، به همت سرپرست و نیروهای پاسگاه‌ ویژه حفاظت از منابع طبیعی و آبخیزداری  و با همکاری نیروی انتظامی و پاسگاهای انتظامی جهادآباد و مردهک این شهرستان اراضی ملی مورد نظر از ید متصرفین خارج و به دولت باز گردانده شد. 

وی با تأکید بر برخورد قاطع با هرگونه زمین‌خواری و تخریب منابع طبیعی ادامه داد: هرگونه زمین‌خواری بر اساس مواد ۶۹۰ تا ۶۹۳ قانون مجازات اسلامی جرم محسوب شده و علاوه بر رفع تصرف و اعاده وضع به حال سابق، فرد متجاوز به حبس محکوم خواهد شد. 

 سالاری در پایان خاطرنشان کرد: مردم طبیعت‌ دوست می‌توانند در تماس با "شماره ۱۳۹ و ۱۵۰۴ کد امداد جنگل و مرتع اداره‌ڪل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب ڪرمان" گزارش‌ها و اخبار خود را در زمینه آتش‌سوزی عرصه‌های منابع طبیعی، تخریب و تصرف اراضی ملی، قاچاق گیاهان دارویی، حفر چاه غیرمجاز در اراضی ملی و ... اطلاع‌رسانی ڪنند تا از ورود خسارت‎های جبران‌ناپذیر به عرصه‌های مرتعی و جنگلی جلوگیری شود.


انتهای پیام/ تاج الدینی https://armanekerman.ir/vdchwznz-23nxvd.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما