تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۳۲
۰
plusresetminus
حسین محمودی گفت: نخستین گردهمایی نوآوری و فناوری مجتمع مس شهربابک با شعار "نوآوری تکمیل کننده پازل تولید" در مجتمع مس شهربابک برگزار خواهد شد.
نخستین گردهمایی نوآوری و فناوری مجتمع مس شهربابک برگزار می شود
به گزارش راه آرمان ، حسین محمودی مدیر مجتمع مس شهربابک گفت: نخستین گردهمایی نوآوری و فناوری مجتمع مس شهربابک با رویکرد "نوآوری تکمیل کننده پازل تولید" با حضور معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، صندوق نوآوری و شکوفایی، معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، پارک فناوری پردیس، کانون پتنت، صندوق های پژوهش و فناوری، انجمن مس و دیگر بازیگران زیست بوم نوآوری و فناوری ایران در روزهای ۲۸ و ۲۹ آذر ماه 1401 در مجتمع مس شهربابک برگزار خواهد شد.

مدیر مجتمع مس شهربابک تصریح کرد: در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری بر تحقق شعار سال مبنی بر تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین، گردهمایی mesinno با رویکرد مسی نوین توسط مجتمع مس شهربابک طی دو روز برگزار می شود.
 
وی افزود: این گردهمایی به دنبال امکان توسعه ارتباط مجتمع مس با شبکه دانش بنیان کشور و ارائه نیازهای فناورانه و همچنین راه حل های نوآورانه است.
 
محمودی با اشاره به اهداف و رویکرد این گردهمایی، بیان کرد: توسعه اکوسیستم نوآوری مجتمع مس شهربابک، آشنایی شبکه دانش بنیان کشور با این مجتمع، ارائه نیازهای فناورانه و تامین مالی جمعی نیازهای فناورانه را از مهمترین اهداف این رویداد است که به همت واحد تحقیق و توسعه مجتمع مس شهربابک برگزارمی شود.
انتهای پیام / شهربابک 
https://armanekerman.ir/vdcgzq9qwak9wq4.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما