تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۰۱
۰
plusresetminus
دادستان راور بازدید از مراجع انتظامی را زمینه ساز افزایش رضایتمندی مردم از نیروی انتظامی مطرح کرد.
بازدید از مراجع انتظامی زمینه ساز افزایش رضایتمندی مردم از نیروی انتظامی
به گزارش "راه آرمان"؛ مجتبی استوار زاده دادستان عمومی و انقلاب شهرستان در بازدید از زحمات شبانه روزی نیروهای انتظامی که در ایجاد بستر امن و آرامش شهروندان تلاش می کنند و همواره در ماموریت های ویژه همکاری می نمایند و کارهای مراجعین و شهروندان را در کوتاه ترین زمان ممکن در مراکز انتظامی انجام می شود تشکر و قدردانی نمود.

مجتبی استوارزاده با اشاره به پیشرفت های خوب نیروی انتظامی از جمله رفتار اخلاقی و خوب با مردم و مراجعان در مراکز انتظامی، بر لزوم پیشرفتها تاکید کرد و افزود: عملکرد نیروی انتظامی عاقلانه، مدبرانه و برای مردم کاملا اطمینان بخش و اعتماد آفرین بوده است.

وی بیان کرد: بازدید از مراجع تحت نظارت دادستانی در راستای احیا حقوق عامه، حفظ حقوق شهروندی، نظارت بر ضابطین و… در دستور کار دادسرای راور قرار دارد و این بازدید ها به صورت سرزده و دوره‌ای انجام می شود.

این مقام قضایی با اشاره به اینکه بازدید از مراکز انتظامی زمینه ساز افزایش رضایتمندی مردم از نیروهای انتظامی است، تاکید کرد: همه وظیفه داریم در راستای ارتقاء امنیت و آسایش شهروندان تلاش کنیم و با تسریع در انجام دستورات قضایی و تعیین تکلیف پرونده های موجود در مراجع انتظامی موجبات رضایتمندی مراجعین، کاهش حجم پرونده ها و پیشگیری از وقوع جرم را فراهم نماییم و قطعاً عملکرد سریع و به موقع نیروی انتظامی در کاهش جرائم موثر است.

دادستان راور در پایان ضمن مطلوب ارزیابی کردن خدمات عوامل انتظامی مورد ارزیابی شده در شهرستان، از تلاش‌های این واحدها مراتب رضایت و قدردانی خود را اعلام نمود.

انتهای پیام/ https://armanekerman.ir/vdciuzazwt1apz2.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما