تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۲۷
۰
plusresetminus
مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان کرمان:

دانشگاه در زمینه جهاد تبیین باید پیشرو باشد

حجت الاسلام محمدعلی پور محی آبادی گفت: جهاد تبیین امروز یک ضرورت است، دانشگاهیان در این زمینه باید پیشرو باشند و سکوت دانشگاهیان در این راستا به معنای همراهی با جبهه دشمن است.
دانشگاه در زمینه جهاد تبیین باید پیشرو باشد
به گزارش راه آرمان حجت الاسلام محمدعلی پور محی آبادی پیش از ظهر امروز در مراسمی به مناسبت (16 آذر) روز دانشجو که با حضور مسئولین دانشگاه پیام نور استان کرمان و مسئولین محلی شهر شهداد برگزار شد، با اشاره به وقایع عصر حضرت موسی (ع)، گفت: پس از نازل شدن بلاها در زمان حضرت موسی، قوم آن حضرت از وی درخواست دعا برای رفع بلا کردند که در ادامه از زمان دعا حضرت موسی تا هنگام استجابت، سالها طول کشید و اگر صبر قوم نبود، بلاها همه آنها را نابود می کردند.
 
مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان کرمان ضمن مقایسه تطبیقی اتفاقات عصر حضرت موسی و شرایط امروز جامعه، افزود: در کنار دعا برای دفع بلاها، جوانان باید صبر توأم با بصیرت را در سرلوحه کار خود قرار دهند چراکه وعده خدا که همان ظهور حجت است با افزایش بلوغ سیاسی مردم و بصیرت جامعه زودتر محقق می شود.
 
حجت الاسلام پورمحی آبادی ضمن تاکید بر رشد فکری و بصیرت مردم برای مقابله با فتنه های اخیر، خاطرنشان کرد: تقریبا در همه ادوار جام جهانی فوتبال یک فتنه بزرگ در منطقه رخ داده است که استکبار جهانی با تجهیز و حمایت از رژیم صهیونیستی در زمانی که تمرکز همه دنیا به یک زمین چمن و بازی معطوف شده، به یک منطقه حمله کرده است و مشخص بود این بار نوبت ایران است که به لطف خدا این امر محقق نشد و در آینده هم موفق نخواهند شد.
 
وی حضور انبوه پایگاه های نظامی آمریکا دور تا دور کشور همراه با تحریم های ظالمانه و نیز تجهیز داعش برای انجام اقدامات تروریستی و خرابکاری در منطقه را از فتنه ها و بلاهای عصر امروز عنوان کرد و افزود: بی بصیرتی و همراهی با رسانه های وابسته موجب بسترسازی فتنه ها و آشوب ها می شود که همه آنها به فضل الهی برچیده خواهد شد.
 
حجت الاسلام پورمحی آبادی تصریح کرد: امروزه رهبر معظم انقلاب فرمان جهاد تبیین صادر کرده اند، جهاد تبیین امروز یک ضرورت است و دانشگاهیان در این زمینه باید پیشرو باشند و سکوت دانشگاهیان در این راستا به معنای همراهی با جبهه دشمن است.
 
گفتنی است در پایان این مراسم از برخی دانشجویان فعال در زمینه جبهه جهاد تبیین تقدیرشد.

​​​​​انتهای پیام/زنگی آبادی 
https://armanekerman.ir/vdcaw6n6049ne61.k5k4.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما