تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۴۶
۰
plusresetminus
رییس مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خبر داد؛

استقبال از پیکر شهید گمنام در شهر بلوک در ایام فاطمیه

محمود مهدوی فرد گفت: تدفین پیکر مطهر شهید گمنام در فاطمیه دوم در شهر بلوک انجام خواهد شد و بارگاه ملکوتی این شهید روی زمین اهدایی با سازه بتون آرمه تا پایان سال آینده ساخته خواهد شد.
استقبال از پیکر شهید گمنام در شهر بلوک در ایام فاطمیه
به گزارش راه آرمان از جیرفت، محمود مهدوی فرد رییس مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه ثارالله کرمان در جلسه‌ای که با حضور حجت الاسلام و المسلمین میثم تارم امام جمعه جیرفت، میثم نسب امیری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت، احمد بلندنظر فرماندار شهرستان جیرفت برگزار شد، گفت: به دعای مردم و پیگیری فرماندار جیرفت، مجوز تدفین پیکر مطهر شهید گمنام در شهر بلوک از بخش اسماعیلی جیرفت، صادر شده و زمین مورد نیاز هم توسط یکی از خیرین اهل بلوک اهدا شده است.

رییس مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ضمن تسلیت ایام فاطمیه افزود: در ایام فاطمیه دوم (۶ دی‌ماه سال جاری) برای استقبال، تشییع و تدفین پیکر مطهر شهید گمنام در شهر بلوک برنامه ریزی شده است.

محمود مهدوی فرد برنامه ریزی برای پایان عملیات ساخت بارگاه ملکوتی شهید گمنام در شهر بلوک را پایان سال آینده اعلام کرد و گفت: نقشه ساخت حرم مطهر شهید گمنام در شهر بلوک بصورت بتون آرمه خواهد بود و برای تدفین پیکر مطهر شهید گمنام در بخش اسفندقه جیرفت هم درحال رایزنی هستیم.

مهدوی فرد گفت: ۶ پیکر مطهر شهید برای تدفین در شهر کرمان و ۴ پیکر مطهر شهید هم جهت تدفین در شهرستان های جیرفت، بم، سیرجان و رفسنجان برنامه ریزی شده است.





احمد بلندنظر فرماندار شهرستان جیرفت گفت: بودجه سال جاری در اردیبهشت قطعی شده بود و برای سال آینده هم بودجه و اعتبار درخور شأن شهدای گمنام درنظر گرفته خواهد شد.

فرماندار شهرستان جیرفت افزود: درخواست جلسه‌ای با حضور امام جمعه و بخشداران را داریم و پذیرفته نیست شهدایی که سالها در خاک وطن یا عراق گمنام و مدفون بودند و اکنون به درخواست ما به جیرفت آمدند همچنان نسبت به زمان قبل از تفحص، گمنام تر بمانند.

احمد بلندنظر خاطرنشان کرد: تلاش داریم در شهرستان جیرفت با تلاش و پیگیری مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان و راهنمایی امام جمعه جیرفت، کار درخور شأن شهدای گمنام را انجام دهیم.

انتهای پیام/ فاریابی https://armanekerman.ir/vdcgqq9qxak9wq4.rpra.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما