تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۰۳
۰
plusresetminus
معاون بازرسی اداره کل صمت جنوب کرمان خیر داد؛

کشف یک انبار احتکار مواد شوینده در جیرفت

محمدعلی توکلی بیان کرد: انبار احتکار انواع مواد شوینده و بهداشتی که ثبت سامانه جامع انبارها نبود توسط بازرسان اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان کشف شد.
کشف یک انبار احتکار مواد شوینده در جیرفت
به گزارش راه آرمان از جیرفت، محمدعلی توکلی معاون بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان گفت: ارزش کالاهای کشف شده در این انبار ۸۴۰ میلیون ریال است که پرونده پس از تشکیل و برای طی مراحل قانونی در اختیار مراجع قضایی قرار خواهد گرفت.

معاون بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان، با بیان اینکه سامانه جامع انبارها برای ثبت انبارهای مختلف طراحی شده است، افزود: اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان با دارندگان انبارهایی که ثبت این سامانه نشده باشد طبق قانون رفتار خواهد کرد.

 وی خاطرنشان کرد: اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان، در شرایط کنونی که کشور با تحریم های ظالمانه ای مواجه است، با هدف جلوگیری از احتکار اجناس، به صورت مداوم در حال رصد انبار های  مختلف در جنوب کرمان است.

معاون بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان، با بیان اینکه همه متصدیان و فروشندگان، باید انبار کالای خود را در سامانه جامع انبارها ثبت نمایند، تاکید کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف مانند وجود انبارهای مشکوک، گرانفروشی، کم فروشی، احتکار و... مراتب را از طریق سامانه ۱۲۴ خبر دهند تا مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام/ فاریابی  https://armanekerman.ir/vdcam6n6u49ne61.k5k4.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما