تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۲۰
۰
plusresetminus
فرزانه بهرامی گفت: استقبال برای بازدید و فروش محصولات بی نظیر بوده تا آنجا که از سیرجان، رفسنجان، شهربابک افرادی برای فروش محصولات خود به این بازارچه آمده اند.
بازارچه قلعه محمود قلب فروش صنایع دستی بانوان کرمانی/ رشد دو برابری فروشندگان طی دو ماه
به گزارش راه آرمان، فرزانه بهرامی کارشناس مسئول حوزه ی اجتماعی شهرداری کرمان در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص بازارچه قلعه محمود گفت: روزی که بازارچه را بازدید کردیم دارای شرایط مناسبی از نظر روشنایی، سقف سازی و کف سازی نبود از این رو جلسات متعددی با شهردار منطقه پنج برگزار کردیم.

وی ادامه داد: بعد از جلسات و مصوبات آن سقف سازی و کف سازی بازارچه انجام شد و توانستیم شرایط نسبتا مناسبی برای بازارچه ی قلعه محمود فراهم کنیم.

بهرامی عنوان کرد: اکنون به مدت هشت هفته است که بازارچه قلعه محمود در روزهای پنجشنبه  دایر شده است.

کارشناس مسئول حوزه ی اجتماعی شهرداری کرمان توضیح داد:  در هفته ی اول شاهد استقبال بانوان هنرمند از گروهها بی سرپرست و بد سرپرست بودیم که جایی برای فروش صنایع دستی شان نداشتند از این رو تصمیم گرفتیم این کار را ادامه دهیم.

بهرامی با تاکید بر این که روز به روز استقبال فروشندگان در این بازارچه بیشتر می شود، توضیح داد: در هفته ی اول چهل میز برای نمایش محصولات فروشندگان آورده شد اما در این هفته ۸۰ میز به هنرمندان داده شده است.

 کارشناس مسئول حوزه ی اجتماعی شهرداری هدف از برگزاری این بازارچه را معرفی هنر و صنایع دستی کرمان دانست و گفت: کرمان شهری با صنایع دستی بسیاری است که اگر به درستی شناخته شود در کشور حرف بسیار برای گفتن دارد.

بهرامی عنوان کرد: تعدادی از حجره های بازارچه ی قلعه محمود در دست اوقاف است، امیدواریم که این حجره ها واگذار و باز شوند تا وقتی گردشگری از ما در خصوص بازارهای سرپوشیده کرمان سوال می کند، بتوانیم بازار سرپوشیده ی قلعه محمود نیز را معرفی کنیم.

 وی اظهار کرد: استقبال برای بازدید و فروش محصولات بی نظیر بوده تا آنجا که  از سیرجان، رفسنجان، شهربابک افرادی برای فروش محصولات خود به این بازارچه آمده اند، اگر چه استقبال برای بازدید از این بازارچه در ابتدا کم‌بود اما استقبال کم کم بیشتر و باعث انگیزه برای ما شد.

 کارشناس مسئول حوزه ی اجتماعی شهرداری در خصوص نحوه ی ثبت نام برای دریافت میز و فروش محصولات گفت: تنها هزینه ی میز و صندلی و رومیزی به میلغ ۲۵ هزارتومان گرفته می شود که باید به حساب شهرداری واریز گردد، کافی است که فرد تماس برقرار و درخواست میز کند البته دو روز قبل از پنجشنبه باید تماس گرفته شود تا به اندازه ی تعداد افرادی که تماس گرفته شده، میز تحویل داده شود.
انتهای پیام/پسند https://armanekerman.ir/vdcepz8znjh8xzi.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین