تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۵۴
۰
plusresetminus
مسئول دفتر نظارت و بازرسی شهرستان زرند:

جهاد تبیین، مؤثرترین اقدام برای مقابله با جنگ ترکیبی است

علی پوررنجبر گفت: مؤثرترین راهکار در مقابله با جنگ ترکیبی و شناختی دشمن طبق فرمایش مقام معظم رهبری جهاد تبیین است.
جهاد تبیین، مؤثرترین اقدام برای مقابله با جنگ ترکیبی است
به گزارش راه آرمان، علی پوررنجبر مسئول دفتر نظارت وبازرسی شهرستان زرند در همایش بصیرتی جهاد تبیین ویژه ی واحد خواهران با اشاره به جایگاه و اهمیت روشنگری و نقشِ تبیین در جامعه گفت: مؤثرترین راهکار در مقابله با جنگ ترکیبی و شناختی دشمن طبق فرمایش مقام معظم رهبری جهادتبین است.
 
پورنجبر ضمن تقسیم حاضران در میدان اغتشاشات به ۳ گروه ،غافل،جاهل و خائن افزود: کسانی که در اغتشاشات شرکت کردند یا خائن یا غافل و یا جاهل هستند؛ حسابِ خائنین مشخص است و دستگاه های امنیتی و قضائی به وظایف خود در قبال این خیانت کاران انجام خواهند داد ، ولی بحثِ غافلین و جاهلین جداست و باید آنها را با روش و شیوه ی روشنگری کمک کنیم.
 
رئیس مجمع بسیج شهرستان زرند با تشریح سیاست خصمانه و همیشگی دشمن در مقابل ملت ایران افزود: دشمنان از همه گزینه‌ های روی میز خود علیه ملت و کشور ما استفاده کرده ولی موفق نشدند، لذا به فکر تغییر در روش خصمانه شان افتادند و اکنون آینده سازان و دانش آموزان را هدف قرار داده اند تا با تحریک این عزیزان ،آنها را به خیابان بکشند وبا بهره برداری از احساسات پاک آنها به اهداف خود برسند. 
 
پوررنجبر با اشاره به فضای ایجاد شده از طریق دنیای مجازی تصریح کرد: دشمنان میدان جدیدی را برای تاخت و تازه فرهنگی ، سیاسی و امنیتی پیدا کرده اند و بچه ها را به خیابانها کشیدند و به دنبال بی هویت کردن نسل جوان و آینده سازان نظام هستند. 
 
رئیس دفتر شورای نگهبان در شهرستان افزود : بچه‌های ۱۴ ، ۱۵ ساله ما دشمنی و کینه آمریکا و انگلیس را نمی دانند ، داعش را ندیده اند ، جهاد نکاح و فروختن ناموس را ناظر نبودند ، جنایات تروریست‌های داعشی از جمله وادار کردن پسربچه ی دو سه ساله برای بازی کردن با سر بریده ی پدرش را ندیده اند و دهها و صدها مورد دیگری که باید ما نسبت به معرفی چهره ی پلید دشمنان به این قشر همت کنیم.  
 
رئیس نظارت شهرستان زرند با اظهار تاسف از سکوت برخی از خواص در محکوم کردن جنایات اخیر افزود: متاسفانه بعضی از خواص هم کوتاهی کردند و مواضع خود را مشخص نکرده اند.
 
رییس مجمع بسیج شهرستان در ادامه با تاکید بر نقش و جایگاه ولایت در کشور گفت: واقعا مقام معظم رهبری تنها هستند و این مسئله باعث می‌شود تا مسئولیت ما سنگین تر شود.
 
پور رنجبر در پایان به برخی جنایت هایی که طی اغتشاشات اخیر اتفاق افتاده اشاره کرد و افزود:در چند روز اخیر در اغتشاشات به همه شعائر دینی ما اهانت کردند؛ قرآن ومسجدآتش زدند ، به عمود خیمه شیعه "ولایت" اهانت کردند، بسیجی را مظلومانه سر بریدند، تمثال حاج قاسم را آتش زدند اما متاسفانه همچنان بعضی از خواص ساکت هستند و لذا ما باید تمام سعی خود را بکار بندیم تا فرمایشات مقام معظم رهبری زمین نماند.
 
وی گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری دلیل این اقدامات بیگانگان وجود ایران قوی است و هدفشان این هست که جلوی این پیشرفت ها را بگیرند، دشمن القاء می کند در ایران هیچ کاری انجام نشده است و همه دستاوردهای نظام را نادیده می گیرد لذا باید مسئولین زندگی خود را وقف نظام کنند و جهت خدمت به مردم و پیشرفت کشور بصورت جهادی تلاش کنند.
 
مسئول دفتر نظارت وبازرسی شهرستان زرند افزود: با توجه به اینکه یکی از دلایل ماندگاری نظام روحیه شهادت طلبی بسیجیان بوده و هست و حتی از بذل جان خویش هم دریغ نکردند، شرکت در جنگ تحمیلی نمونه بارز و برجسته از حضور موفق بسیج در صحنه امنیت بوده است؛ بسیجیان از اول انقلاب همواره سپر قدرتمند و خدشه ناپذیر ایران بودند، لذا مورد هجمه دشمنان قرار گرفتند.
 
وی گفت: ما باید یادآور شویم که جوانان بسیجی امروز که جان خود را برای تامین امنیت مردم هدیه می کنند همانهایی هستند که در روزهای سخت بیماری کرونا و در زمان سیل و زلزله خالصانه در خدمت مردم بودند، دشمن نمی تواند ببیند همت بسیجیان را چون حتی بسیج باعث بیداری اسلامی در منطقه خاورمیانه شده است.
 
علی پوررنجبر ادامه داد: حماسه ای که این چند روز بسیجیان ایجاد کردند بزرگترین حماسه بود، اگر در آن روزها با دستان خالی جنگیدند چو مهمات جنگی نداشتن فقط قدرت ایمان آنها باعث پیروزی آنها شد؛ اما مظلومیت بسیج در این جنگ نابرابر در این است که زاغه مهماتش پُر است ولی با دست خالی به میدان می رود تا متهم نشود.
 
وی افزود: انشاالله که با قدرت ایمان ، جهان را آماده ظهور حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف کنیم.
 

 
انتهای پیام/قنبرزهی
https://armanekerman.ir/vdca06n6w49ne61.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما