تاریخ انتشار :شنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۳۶
۰
plusresetminus
حجت الاسلام علیدادی سلیمانی گفت: حضرت زهرا (س) ویژگی‌های پرچم داری دفاع از حق را دارند و آمریکا، ایران را دشمن و رقیب خودش می‌داند زیرا قدرت و جسارت ایران باعث دشمن شدنِ چین، روسیه و کره شمالی با آمریکا شده است.
آمریکا، ایران را دشمن و رقیب می‌داند/ جسارت ایران کشورهای جهان را بیدار کرده است
حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان در مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در حسینیه امام خمینی (ره) جیرفت، گفت: شخصیت حضرت زهرا (س) فرا زمان و فرا مکان است و تا انسان و انسانیت زندگی می‌کند باید از شخصیت سیاسی و عبادی حضرت زهرا (س) استفاده کند.
 
نماینده ولی فقیه در استان کرمان افزود: در زمان ما هم زن و مرد مسلمان اگر می‌خواهد مسیر انسان کامل را طی کند بایستی الگویش حضرت فاطمه زهرا (س) باشد.
 
امام جمعه کرمان خاطرنشان کرد: پیامبر اسلام (ص) درمورد دخترشان فرمودند که اگر کسی فاطمه زهرا (س) را ناراحت کند مرا ناراحت کرده و کسی که مرا ناراحت کند خدا را ناراحت کرده است.
 
وی بیان کرد: امان علی (ع) در نهج‌البلاغه فرمودند که پرچم داری دفاع از حق را کسانی می‌توانند انجام دهند که ۳ ویژگی بصیر بودن، داشتن صبر و استقامت و عارف بودن به مواضع حق را داشته باشند.
 
حجت الاسلام علیدادی سلیمانی با اشاره به اینکه حضرت فاطمه زهرا (س) سه ویژگی پرچم داری دفاع از حق را دارند گفت: اکنون هم پرچم داری دفاع از حق، بایستی بوسیله رهروان راه حضرت فاطمه زهرا (س) ادامه پیدا کند.

فرصت ۸ ساله آمریکا برای آقایی در دنیا
وی تصریح کرد: در اتفاقات اخیر، همه امتحان شدند و امروز در شرایطی زندگی می‌کنیم که با دشمنی قسم خورده روبرو هستیم که با تمام عِده و عُده خود به جنگ ما آمده است.
 
حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی افزود: آمریکا معتقد است که بیشتر از ۸ سال برای آقا بودن در دنیا فرصت ندارد و چهار دشمن را برای خودش تعریف کرده است.
 
امام جمعه کرمان تاکید کرد: آمریکا در بحث اقتصادی، چین و در موضوع سیاست، روسیه، در زمینه هسته‌ای، کره شمالی و جبهه ایدیولوژی، ایران را بعنوان دشمنان خودش معرفی کرده است.
 
نماینده ولی فقیه در استان کرمان اظهار کرد: آمریکا، ایران را دشمن و رقیب می‌داند زیرا قدرت و جسارت ایران باعث دشمن شدنِ چین، روسیه و کره شمالی با آمریکا شده است پس اول باید شاخ ایران را بشکنیم.

استعمار کهنه، استعمار نو و فرانو
وی افزود: در ۴۰۰ سال اخیر با ۳ جریان عجیب استعمار کهنه، استعمار نو و استعمار فرانو مواجه هستیم و اگر استعمارگر بتواند فکر و ذهن مردم کشور مستعمره را با خودش همراه کند، آنوقت مسئولان کشور مستعمره مجبور به همراهی با مردم هستند.
 
نماینده ولی فقیه در استان کرمان افزود: استعمارگران برای به اختیار گرفتن فکر و ذهن مردم، تعلیم و تربیت، خانواده و خواص جامعه هدفش را در اختیار می‌گیرد.
 
امام جمعه کرمان با بیان اینکه جهاد کبیر همان جهاد تبیین است بیان کرد: الان دشمن، سه چالش و شکاف قومیتی، مذهبی و سیاسی را در جامعه ایران دنبال می‌کند.
 
انتهای پیام/ فاریابی
https://armanekerman.ir/vdcao6n6a49ne61.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما