تاریخ انتشار :شنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۳۱
۰
plusresetminus
امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان کرمان:

ایران قوی محصول استقلال سیاسی، اقتصادی و فرهنگی است

حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی گفت: برای رساندن انقلاب به دست امام زمان (عج) به ایران قوی در زمینه‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی نیاز داریم.
ایران قوی محصول استقلال سیاسی، اقتصادی و فرهنگی است
به گزارش راه آرمان از جیرفت، حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان در حاشیه مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در گفتگو با خبرنگار "راه آرمان" در جیرفت، درخصوص ایران قوی، گفت: اگر خواستار ایران قوی هستیم باید در زمینه‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی به استقلال برسیم.
 
امام جمعه کرمان افزود: استقلال سیاسی را با پیروزی انقلاب اسلامی حاصل شده است که اکنون از استقلال سیاسی بهرمند هستیم و توان حرف زدن با قدرت در دنیا را داریم.
 
نماینده ولی فقیه در استان کرمان دومین مولفه‌ی ایران قوی را استقلال اقتصادی دانست و خاطرنشان کرد: استقلال اقتصادی اهمیت بالایی دارد و لازمه استقلال اقتصادی، قوی شدن در داخل کشور است تا مشکلات اقتصادی را خودمان حل کنیم و لازمه‌ی آن ایجاد بسترهای لازم برای اشتغال جوان تحصیل کرده است.
 
وی درخصوص استقلال اقتصادی، تصریح کرد: در ماه‌های اخیر تولید انرژی خورشیدی و لاستیک های فوق سنگین، گام بزرگی در راستای استقلال اقتصادی بوده و قبلاً کشور برای تامین لاستیک‌های فوق سنگین به خارج وابسته بود.
 
حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی درخصوص استقلال فرهنگی گفت: استقلال فرهنگی، سومین شاخصه‌ی ایران قوی بوده است بدان معنا که مردم از نظر فکر و اندیشه، جوری مجهز و قوی بشوند که توطئه دشمنان، تاثیری در فکر و ذهن مردم نگذارد.
 
وی افزود: امیدواریم با پرداختن جدی به سه استقلال سیاسی، اقتصادی و فرهنگی، انقلاب را به دست صاحبش امام زمان (عج) برسانیم.
 
انتهای پیام/ فاریابی
https://armanekerman.ir/vdcgzq9qxak9wx4.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما