تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۴۵
۰
plusresetminus
فرمانده انتظامی استان کرمان در مراسم شروع طرح زمستانی استان ۱۴۰۱ استان کرمان گفت: این رزمایش توسط فرماندهی کل انتظامی کشور و با محوریت سردار "هادیان فر" رییس پلیس راهور فراجا در تمامی کشور مخصوصا در استان کرمان با علمداری همکارانم در پلیس راه شمال و جنوب و تمامی فرماندهان انتظامی و یگان ویژه آغاز میشود.
امداد رسانی و نجات جان مردم از مهمترین اولویت های طرح زمستانی
به گزارش راه آرمان:صبح امروز طرح زمستانی پلیس راه استان کرمان، با حضور فداکار استاندار کرمان،سردار ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان،فلاح مدیر عامل هلال احمر استان، عراقی زاده مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده استان، صابری رئیس اورژانس دانشگاه علوم پزشکی کرمان و سایر مسولان استانی در گردنه خانه سرخ واقع در جاده بردسیر به سیرجان آغاز شد. 
در این مراسم سردار ناظری گفت: مسافرانی که در این ایام و در گردنه های برف گیر دچار مشکلاتی می شوند از جمله ماندن در راه، برف گیر شدن و خودشان و جانشان در خطر است نیروهای امدادی به یاری آنها می شتابند. 
 
این مقام ارشد انتظامی افزود: امداد رسانی و نجات جان مردم در اولویت ترین اقدام در این طرح زمستانی است۔
 
سردار "ناظری" با بیان اینکه در این طرح تمامی نهادهای دولتی پای کار هستند گفت: محور های استان کرمان در کشور یکی از پرحجم ترین محور های ترددی است.
 
سردار "ناظری" افزود: استان کرمان رتبه سوم کشور در میزان کالایی که بارگیری میشوند را دارد.
 
ووی افزود: استان کرمان رتبه چهارم کشور در حمل و نقل و وسایط نقلیه مسافربری با بیش از سه هزار و هشتصد دستگاه را دارد.
 
سردار "ناظری" با بیان اینکه بیش از ۶۰ درصد از جانباختگان رانندگی در محور های استان مربوط به خودروهای سواری است گفت: توجه به این حوزه بسیار مهم است.
 
سردار "ناظری" با بیان اینکه در ۲۵ گردنه برفگیر استان که بیش از ۱۰۵۷ کیلومتر طول این محور هاست بارندگی و لغزندگی را داریم گفت: علاوه بر این تعداد در تمامی راها که ۲۹۰۰۰ کیلومتر است بارندگی را داریم و شاهد لغزندگی مسیر ها هستیم.
 
سردار "ناظری" افزود: بیش از ۱۲۶ تیم راهور و انتظامی با ۳۴۰۰۰ نفر نیرو ، هم عوامل انتظامی و هم عوامل پلیس راه آماده خدمت رسانی به مردم هستند.

انتهای پیام/زنگی آبادی 
https://armanekerman.ir/vdcdff0f5yt0ss6.2a2y.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما