تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۳۱
۰
plusresetminus
منصور محسنی بخشدار راین گفت: مدیران ما باید در وسط میدان و در کنار مردم به‌ صورت جهادی به انجام وظایف بپردازند.
مدیران باید جهادی و وسط  میدان باشند/حاج قاسم سلیمانی سیدالشهدا مقاومت بود
به گزارش راه ارمان جلسه شورای اداری راین با حضور امام جمعه و مسئولین اجرایی شهر راین امروز برگزار شد.

بخشدار راین  محسنی خطاب به مدیران بخش  با بیان اینکه حضور من و شما در این جایگاه با هدف خدمت به مردم است، اعلام کرد: تکریم ارباب رجوع باید در اولویت مسئولین ادارات شهر باشد و مسئولین با بیان و برخورد مناسب رضایت مردم را جلب کنند.

وی با بیان اینکه معیار کار ما، مردم هستند، به داشتن نظم در کارها بخصوص ساعت شروع و پایان کار و حضور منظم کارمندان در محل کار تاکید کرد.

 محسنی افزود: به اینکه مدیران شهر باید در وسط میدان و بین مردم باشند و مسئولین ادارات باید تمام وقت خود را صرف امور کاری مرتبط به وظیفه خود کنند.

وی با اشاره به اینکه در ماه‌های سرد سال قرار داریم بر آمادگی کامل ادارات خدمات رسان تاکید کرد:  چکاپ تجهیزات، آمادگی ماشین آلات، رفع مشکلات گذشته و... در برنامه این ادارات باشند.

 محسنی در پایان عنوان کرد: تعطیلی پنجشنبه ها برای صرفه جویی در مصرف گاز است که باید توجه ویژه ‌ای به آن شود و حتما موتورخانه های ادارات از ظهر چهارشنبه تا صبح شنبه خاموش شوند.

حجت الاسلام اسماعیل زاده امام جمعه راین در جلسه شورای اداری شهر راین گفت : حاج قاسم سلیمانی سیدالشهدا مقاومت بود.

وی در سومین  سالگرد شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی و هفته مقاومت افزود: تبیین شخصیت سردار شهید سلیمانی امروز باید به عنوان یک مکتب در سطح عالی مطرح شود.

وی مکتب امام و امت و  مکتب حاج قاسم را دو مکتب مهم در دوران 40 ساله انقلاب عنوان کرد و افزود: مکتب امام و امت، جامعیت دین و اسلام ناب محمدی (ص) است و مکتب حاج قاسم، مقاومت در پیاده کردن دین اسلام نیز  است.

اسماعیل زاده، راز و رمز موفقیت سردار سرافراز اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را خدایی اندیشیدن، الهی زندگی کردن و خدامحور بودن عنوان کرد و اظهار داشت: این شهید جلیل‌القدر در دل، جان، روح و باطن فقط به خداوند متعال می‌اندیشید.

وی در پایان گفت: برپای موکب استقبال از زائران حاج قاسم سلیمانی در راین همزمان با سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و حضور عاشقان و علاقه‌مندان سردار دلها بر آرامگاه وی در کرمان و خدمت به زائران در دستور کار قرار گیرد شعار سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمان است جان فدا است  باید عکس حاج قاسم با لگو جان فدا درب ادارات نصب شود.


انتهای پیام/ تاج الدینی
  https://armanekerman.ir/vdcjavevauqettz.fsfu.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما