تاریخ انتشار :يکشنبه ۴ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۲۰
۰
plusresetminus
حجت الاسلام عبدی گفت: ویژگی‌های شهدا ایمان به خدا و رسول خدا، دوری از مال شبهه ناک، اقامه نماز شب و داشتن استقامتی همچون حاج قاسم سلیمانی هستند.
مشق شهدا به تاسی از سردار سلیمانی، ایستادگی در میدان مقاومت بود
به گزارش راه آرمان از جیرفت؛ حجت الاسلام و المسلمین عبدی راوی ستاد راهیان نور در مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) که با حضور پیکر مطهر شهید گمنام و در حرم مطهر شهدای گمنام مصلی جیرفت برگزار شد، گفت: کسی که می‌خواهد منتظر امام زمان (عج) باشد حتماً باید دنبال شهادت هم باشد.
 
راوی ستاد راهیان نور با اشاره به اینکه  امام زمان (عج)نیز در روایتی گفته اند؛ الگوی ما حضرت زهرا (س) هستند پس همه ما هم باید الگو داشته باشیم، افزود: نوجوانان و جوانان کشور لبنان با خاطرات و وصیت نامه شهدای ایران خودشان را بالا می کشند و برای خدا کار می‌کنند.
 
حجت الاسلام و المسلمین عبدی بیان کرد: ایمان به خدا و رسول خدا، مهمترین ویژگی شهدا بود و با همین ویژگی، سربازان اسلام از رودخانه اروند و کانال ماهی عبور کردند و تاکنون ذهن کارشناسان نظامی دنیا مشغول عبور از اروند است.
 
وی دوری از مال شبهه ناک را ویژگی دیگر شهدا دانست و خاطرنشان کرد: شهدا اهل اقامه‌ی نماز شب بودند پس مادران جامعه هم باید شهید گونه تربیت کنند و آمدن شهدا در ایام فاطمیه، پیام را دارد و شهدا استقامتی از جنس شهید حاج قاسم سلیمانی داشتند.
 
حجت الاسلام عبدی گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) برای دفاع از ولایت، پشت درب رفت، از بردن امام علی (ع) به مسجد ممانعت کرد و در مسجد هم با جهاد تبیین، از امام زمان خودش دفاع کرد.
 
انتهای پیام/ فاریابی 
https://armanekerman.ir/vdcjoveviuqetxz.fsfu.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما