تاریخ انتشار :يکشنبه ۴ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۳۵
۰
plusresetminus
محسن نسب امیری گفت: شهید سلیمانی نمادی از مکتب اهل بیت (ع) و تربیت شده مکتب امام خمینی (ره) بود و این مهم رمز ماندگاری ایشان در دلها شد، به منظور گره گشایی از مشکلات مردم و به نیت سردار شهید سلیمانی، میز خدمت جهادی و گره گشایی از مشکلات مردم در مساجد بر پا می شود
اعلام برنامه های دهه مقاومت در شهرستان جیرفت/ اعزام تیم های جهادی پزشکی برای مداوای محرومین
محسن نسب امیری در گفتگو با راه آرمان درخصوص برنامه‌های هفته مقاومت گفت: شهید سلیمانی نمادی از مکتب اهل بیت (ع) و تربیت شده مکتب امام خمینی (ره) بود و این مهم رمز ماندگاری ایشان در دلها شد.
 
فرمانده سپاه جیرفت افزود: این شهید گرانقدر نه تنها در بین رزمندگان بلکه در بین تمامی اقشار جامعه از محبوبیت خاصی برخوردار بود و گواه این مدعا حضور بی نظیر مردم قدرشناس در تشییع جنازه شهید سلیمانی است.
 
وی بیان کرد: اخلاص در ایمان و عمل، حاج قاسم را در سراسر جهان و در میان تمامی ادیان و مذاهب به محبوبیت رسانده بود.
 
نسب امیری با اشاره به این که سردار سلیمانی همواره در خدمت رسانی به مظلومان پیشگام بود، اظهار کرد: خدمات این سردار شهید تنها منحصر به ایران نبود بلکه سراسر جهان را شامل می شد به طوری که بیگانگان از سردار دلها به عنوان یکی از ۱۰ چهره متفکر دنیا یاد می کنند.
 
فرمانده سپاه جیرفت با تاکید بر لزوم ترویج مکتب شهید سلیمانی، عنوان کرد: رسانه ها از هر جناحی می توانند بیشترین نقش موثری در ترویج این مکتب داشته باشند‌.
 

مکتب شهید سلیمانی حوزه جامع الاطراف انقلاب اسلامی 

 
وی با بیان این مطلب که مکتب شهید سلیمانی حوزه جامع الاطراف انقلاب اسلامی است، ادامه داد: این مکتب جلوی دعواها و منیت ها را می گیرد.
 
نسب امیری عنوان کرد: در حوزه منافع اعتقادی و ولایی ما، راهنمای اصلی مکتب شهید سلیمانی و نظام، ولایت است.
 
فرمانده سپاه جیرفت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، ابراز کرد: برنامه های دهه مقاومت در شهرستان جیرفت از تنوع زیادی برخوردار هستند.
 
وی بیان کرد: سلسله نشست های تبیین و روشنگری یکی از این برنامه ها است که با حضور راویان دفاع مقدس در مدارس، دانشگاه ها و مساجد برگزار می‌شود.
 

برگزاری پویش سلیمانی‌ها همزمان با هفته مقاومت 

 
نسب امیری اضافه کرد: تجلیل از رزمندگان جبهه مقاومت در سطح شهرستان و برگزاری اجتماع دختران و پسران حاج قاسم با محوریت بسیج دانش آموزی خواهران و برادران بخش دیگری از برنامه های ویژه دهه مقاومت است.
 
فرمانده سپاه جیرفت با بیان این مطلب که پویش نسل سلیمانی ها همزمان با دهه مقاومت برگزار می‌شود، اظهار کرد: در این دهه مراسم پاسداشت شهید سلیمانی در مقاطع تحصیلی دوره متوسطه دخترانه و پسرانه در سطح شهرستان برگزار می‌شود.
 
وی ادامه داد: همچنین در این ایام با خانواده های معظم شهدای شهرستان دیدار و از آنها تجلیل می شود.
 
نسب امیری از برگزاری همایش سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی خبر داد و عنوان کرد: از دیگر برنامه های ویژه دهه مقاومت می توان به برگزاری محافل قرآنی، مسابقات فرهنگی هنری و اجرای هیئت های مذهبی در پایگاه های مقاومت بسیج با حضور دختران نوجوان اشاره کرد.
 

برپایی میز خدمت جهادی به منظور گره‌گشایی از مشکلات مردم در مساجد

 
فرمانده سپاه جیرفت با اشاره به افتتاح طرح حیدریون (رفع موانع تولید در کارخانجات، سفیران تولید، راهیان پیشرفت)، یادآور شد: کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد یکی دیگر از برنامه های ویژه دهه مقاومت است.
 
وی با بیان این مطلب که در این دهه، پروژه های خدمات اجتماعی افتتاح می شوند، افزود: به منظور گره گشایی از مشکلات مردم و به نیت سردار شهید سلیمانی، میز خدمت جهادی و گره گشایی از مشکلات مردم در مساجد بر پا می شود.
 
نسب امیری از سلسله نشست های جهاد تبیین با محوریت مدیریت جهادی در مکتب حاج قاسم سلیمانی به عنوان یکی دیگر از برنامه های دهه مقاومت نام برد و گفت: نشست‌های مسئولیت پذیری و وجدان کاری در مکتب حاج قاسم سلیمانی، در کلیه ادارات سراسر شهرستان برگزار می‌شود.
 
فرمانده سپاه جیرفت با اشاره به فضاسازی و تبلیغات محیطی در کلیه ادارات سراسر شهرستان جیرفت، ابراز کرد: طرح تربیت مربی «مکتب درس آموز» و یادواره خانگی شهدا پاسداشت معارف و مجاهدت های شهید سلیمانی از سایر برنامه های ویژه دهه مقاومت است.
 

مداوای رایگان مردم توسط گروه‌های جهادی پزشکی در مناطق محروم

 
وی اظهار کرد: همزمان با دهه مقاومت، محافل بزرگداشت شهید سلیمانی در مساجد سراسر شهرستان با محوریت پایگاه های مقاومت بسیج برگزار می‌شود.
 
نسب امیری از برگزاری نشست های علمی در حوزه های علمیه شهرستان جیرفت خبر داد و عنوان کرد: پویش ختم قرآن کریم به نیابت از شهید سلیمانی، برگزاری دعای ندبه در گلزار شهدای شهرستان و شب شعر آیینی میراث سلیمانی از دیگر برنامه های تدارک دیده شده برای اجرا در دهه مقاومت است.
 
فرمانده سپاه جیرفت بیان کرد: علاوه بر این نیز در دهه مقاومت، تیم های جهادی پزشکی برای مداوای رایگان مردم به مناطق محروم اعزام می شوند.
 
وی افزود: نشست های علمی با موضوع تبیین اهداف و چشم انداز جبهه مقاومت در دانشگاه ها از دیگر برنامه های دهه مقاومت است.
 
نسب امیری در خاتمه برپایی نشست‌ها و کرسی های آزاد اندیشی با موضوع جبهه مقاومت و نقش سردار سلیمانی را از سایر برنامه های ویژه دهه مقاومت برشمرد و گفت: علاوه بر این نیز گروه های مطالبه گری برای پیگیری حقوقی انتقام از قاتلان شهید سلیمانی تشکیل می شوند.
 
انتهای پیام/ فاریابی
https://armanekerman.ir/vdcaa6n6i49ney1.k5k4.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما