تاریخ انتشار :دوشنبه ۵ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۳۲
۰
۱
plusresetminus
حجت الاسلام وحید مهری امام جمعه بخش نگار و جانباز دفاع مقدس درگذشت.
امام جمعه نگار درگذشت/ گذری بر زندگینامه حجت الاسلام وحید مهری
به گزارش راه آرمان، حجت الاسلام وحید مهری امام جمعه بخش نگار و از جانبازان دفاع مقدس درگذشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین وحید مهری فرزند عباس در ۱۳۳۹ش در تهران به دنیا آمد. پس از گذراندن دوره متوسطه در ١٣٦٢ش وارد حوزه علميه قم شد.

وی بعد از اتمام مقدمات علوم دینی  به مدت دو سال در دروس خارج فقه و اصول آیت‌الله سیّدمحمّدعلی علوی گرگانی حضور یافت.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهری پس از پیروزی انقلاب اسلامی به همکاری با کمیته انقلاب اسلامی سپاه پاسداران و بسیج پرداخت و در دوران دفاع مقدس نیز بیش از سه سال در جبهه‌ها حضور داشت و به درجه جانبازی نائل آمد.

مسئولیت کمیته نظارت شهرستان بم ١٣٦٧-١٣٦٨ش؛ روحانی مستقر در ریگان ۱۳۷۲-۱۳۷۹ش و ریاست سازمان تبلیغات اسلامی بردسیر از آبان ۱۳۷۹ش از مسئولیت‌های اوست.

حجت‌الاسلام والمسلمین وحید مهری در ۲۱ مرداد ۱۳۸۰ش به امامت جمعه ریگان از توابع شهرستان بم منصوب شد و در این دوران به انجام خدمات فراوانی در زمینه امور فرهنگی و عمرانی توفیق یافت.

احداث مدرسه علمیه سفیران هدایت تأسیس مجتمع فرهنگی ـ هنری ریگان؛ احداث خانه عالم؛ کمک در ساخت مساجد متعدد در بخش ریگان؛ اعزام مبلغ به روستاها؛ احداث دفتر و منزل امام جمعه و تأسیس کانون قرآن از جمله اقدامات اوست.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهری در پنجم مرداد ماه سال ۱۳۸۸ به امامت جمعه فاریاب در استان کرمان منصوب شد و خدماتی را انجام داد و پس از آن به شهر نگار در استان کرمان منتقل و امامت جمعه آن شهر را عهده دارشد.

انتهای پیام/شاه حیدری  https://armanekerman.ir/vdcj8vevyuqetiz.fsfu.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

اکبر عزیزی
روحش شاد