تاریخ انتشار :سه شنبه ۶ دی ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۰۰
۰
plusresetminus
همزمان با شام غریبان فاطمه الزهرا مطرح شد؛

بزرگترین سرمایه شیعیان، محبت اهل بیت (ع) است

حجت الاسلام محمدرضا برادران مدرس حوزه و دانشگاه گفت: بزرگترین سرمایه‌ی شیعیان، محبت اهل بیت (ع) است که برای حفظ و انتقال آن بایستی خودمان را همچون حضرت فاطمه زهرا (س) خرج ولایت کنیم.
بزرگترین سرمایه شیعیان، محبت اهل بیت (ع) است
به گزارش راه آرمان از جیرفت، حجت الاسلام محمدرضا برادران در مراسم عزاداری شام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در حسینیه شهدای جیرفت ضمن تسلیت ایام فاطمیه گفت: همانگونه که برخی از گیاهان، نشاء دارند و برای تولید محصول خوب، بایستی مدتی ارتباط گیاه با آب و خاک قطع گردد، قرآن نیز برای انسان ۵ نشئه را نام می برد.
 
حجت الاسلام برادران افزود: سیر تکاملی انسان شامل عالم رحم، دنیا، برزخ، محشر و قیامت می‌باشد که زندگی انسان در قیامت، ابدی خواهد بود.
 
وی ضمن اشاره به اینکه عذاب قبر بر جسم برزخی افراد اعمال می‌شود و انسان با عبور از هر مرحله، صفات اصلی‌اش را به همراه دارد، بیان کرد: امام صادق (ع) فرمودند؛ همانگونه که زندگی می‌کنید، خواهید مُرد و همانطور که بمیرید وارد صحنه محشر شده و نهایتاً وارد قیامت خواهید شد پس کسانی که در دنیا اهل کار معروف باشند در دنیای دیگر هم همین خصوصیت را به همراه خواهند داشت.
 
مدرس حوزه و دانشگاه در پاسخ به این سوال که کدام خصوصیت این دنیا را به دنیای دیگر ببریم که بتوانیم به آن افتخار کنیم؟ تاکید کرد: بزرگترین سرمایه شیعیان، محبت اهل بیت (ع) است که در دنیا و آخرت می‌توانیم به آن افتخار کنیم.
 
حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا برادران تصریح کرد: وظیفه داریم که برای حفظ و انتقال محبت اهل بیت (ع) به دیگران، کار کنیم و اکنون پرچم و بیرق اهل بیت (ع) در ایران برافراشته شده است و باید با الگو برداری از عملکرد حضرت فاطمه زهرا (س) در پشت درب، خودمان را برای دفاع از ولایت، خرج کنیم.
 
انتهای پیام/ فاریابی
https://armanekerman.ir/vdcftydymw6dmta.igiw.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما