تاریخ انتشار :پنجشنبه ۸ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۴۶
۰
plusresetminus
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

هراس دشمن از پیشرفت مردم ایران است

محمد مهدی اسماعیلی تاکید کرد: هراس دشمن از وحدت، آرامش و پیشرفت مردم ایران هست لذا جنگ ترکیبی و شناختی با ابزار تروریسم رسانه ای، تحریف و دروغ را راه انداخته است.
هراس دشمن از پیشرفت مردم ایران است
به گزارش راه آرمان از جیرفت، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جلسه شورای اداری شهرستان‌های جنوب استان کرمان ضمن گرامیداشت سالروز حماسه نهم دی‌ماه و شهادت حاج قاسم سلیمانی، گفت: حوزه فرهنگ، حوزه‌ی عام بوده و حوزه فرهنگ، پیش‌زمینه پیشرفت در سایر حوزه‌ها است و نگاه بخشی به فرهنگ، باعث ایجاد مشکل خواهد شد.
 
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن مردود دانستن نگاه بخشی به مقوله فرهنگ، افزود: نگاه به فرهنگ در دولت سیزدهم برای همه‌ی امور و پروژه‌ها، بعنوان پیش شرط، الزامی شده است و در قانون برنامه بودجه ۱۴۰۲، داشتن پیوست فرهنگی برای پروژه‌های عمرانی، تصویب شده است تا سهم قابل توجهی از بودجه عمومی کشور به فرهنگ اختصاص داده شود.
 
محمد مهدی اسماعیلی درخصوص نگاه دولت به زیرساخت‌های فرهنگی، بیان کرد: دولت مصمم است بخش مهمی از زیرساخت‌های فرهنگی کشور را به پایان برساند و در سفر ریاست جمهوری به جنوب کرمان هم توجه به فرهنگ رخ داده است.
 
وی درخصوص وضعیت ساختمانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جیرفت، تصریح کرد: برای اتمام کار ساختمان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جیرفت، اعتباری را اختصاص داده تا تکمیل ساختمان در اسرع وقت صورت پذیرد.
 
اسماعیلی خاطرنشان کرد: اولویت برنامه ریزی در ۵ گنج را برای ساخت مجتمع های فرهنگی قرار داده زیرا خواسه‌ی عموم مردم این شهرستان‌ها می‌باشد.
 
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به محدودیت‌های موجود برای پاسخ به همه خواسته‌های مردم اشاره کرد و اظهار کرد: رییس جمهور در سفرش به جیرفت، برای ارتقای منطقه اصرار داشتند تا توجه ویژه‌ای به جنوب کرمان شود.
 
وی درخصوص مهم‌ترین نیازهای فرهنگی جنوب کرمان، بیان کرد: سینما، کتابخانه عمومی و مجتمع‌های فرهنگی، مهمترین نیازهای فرهنگی جنوب کرمان بوده و برای بخش اسماعیلی هم بررسی لازم برای ایجاد زیرساخت لازم انجام شود.
 
اسماعیلی ضمن اشاره به هراس دشمن از وحدت، آرامش و پیشرفت مردم ایران، تصریح کرد: اکنون در جنگ ترکیبی و شناختی با ابزار توریسم رسانه ای، تحریف و دروغ هستیم.
 
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تحریم گسترده و حجم بالای دروغ، هر نظام سیاسی را دچار فروپاشی می‌کند و وجود مشکل، حجم بالای تحریم و دروغ کار را سخت تر می‌کند.
 
انتهای پیام/ فاریابی
https://armanekerman.ir/vdccmsqs42bq1p8.ala2.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما