تاریخ انتشار :پنجشنبه ۸ دی ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۲۴
۰
plusresetminus
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مطرح کرد؛

نگاه روشن امامین انقلاب به رشد فضائل اخلاقی و انسانی

محمد مهدی اسماعیلی خاطرنشان کرد: امامین انقلاب نگاه روشنی به رشد فضائل اخلاقی و انسانی داشتند و رهبری نظریه پرداز بزرگ انقلاب اسلامی ایران است.
نگاه روشن امامین انقلاب  به رشد فضائل اخلاقی و انسانی
به گزارش راه آرمان از جیرفت، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دوازدهمین جشنواره فرهنگی هنری یادمان ولایت که همراه با گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد، یادمان ولایت را منشأ خیر و برکت برای مردم دانست و گفت: تاریخ افتخارات جیرفت، گواه آن است که از هزاره‌های قبل مردم پر فضیلتی در این منطقه زیست داشتند.
 
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن اشاره به جایگاه رفیع جیرفت در دوره انقلاب اسلامی، افزود: انقلاب اسلامی در ایام فاطمیه آغاز شده و ۶۰ سال با عشق خاندان آل‌الله تداوم پیدا کرده است.
 
محمد مهدی اسماعیلی خاطرنشان کرد: رهبران انقلاب اسلامی تا امروز دارای نگاه روشنی به رشد فضائل انسانی و اخلاقی در ایران بودند و امام راحل (ره) رهبر مکتبی، نظریه پرداز و نویسنده‌ای توانا بودند.
 
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: شهرستان جیرفت افتخار میزبانی از شاگرد امام راحل (ره) را در اوج مبارزات با رژیم پهلوی را داشته و مردم به یاد ایشان، این مراسم را برگزار می‌کنند.
 
وی تاکید کرد: رهبری (مدظله العالی) یکی از بزرگترین نظریه پردازان انقلاب اسلامی بوده و ایشان در کرسی درس امام راحل (ره) حضور داشته و قبل از انقلاب، زندان و تبعید را تجربه کردند.
 
اسماعیلی گفت: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) چراغ مبارزات انقلاب اسلامی را در مشهد روشن نگهداشته بودند و در نتیجه رژیم پهلوی، بارها رهبری را زندانی کرد.
 
وی افزود: رهبری توسط رژیم پهلوی به ایرانشهر تبعید و پیام انقلاب را به آنجا رسانید و در نتیجه رژیم مجبور به انتقال رهبری به جیرفت شد.
 
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: ۱۷ سال قبل مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از خاطرات شیرین جیرفت صحبت کردند و ایشان در مسجد ابوذر تهران مورد سوء قصد قرار گرفته و اکنون بیش از ۴۱ سال با جانبازی در حال پرچمداری انقلاب اسلامی هستند.
 
اسماعیلی حضور مردم در جشنواره را تجلیل از حضور رهبری در جیرفت دانست و تاکید کرد: ایشان کشتی انقلاب را به سلامت از فتنه ۷۸ و ۸۸ و حوادث و رخدادهای بین‌المللی عبور دادند و امروز در آغاز گام دوم انقلاب، جمهوری اسلامی ایران در راس تحولات منطقه قرار گرفته است.

 
وی با اشاره به تحولات دهه‌ی اخیر در جبهه مقاومت، تصریح کرد: شاید بحران سوریه برای از بین بردن جبهه مقاومت و نا آرام سازی ایران بودند و آن روز رهبر انقلاب مقتدرانه ایستادند.
 
اسماعیلی تاکید کرد: اکنون دشمنان غربی، عربی و عبری شکست خورده‌اند و پرچم انقلاب اسلامی به احتزاز در آمده است و حاج قاسم سلیمانی با جانفشانی، محتویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را بخوبی اجرا کرد و حاج قاسم سلیمانی، قهرمان مبارزه با تروریست هست.
 
وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با اخلاص و اتکال به قدرت الهی، پرچم جمهوری اسلامی را به اهتزاز نگهداشته‌اند و به امام زمان تحویل خواهند داد.
 
محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درخصوص حوادث اخیر گفت: در ماه‌های اخیر، دشمن با حمله به وحدت مردم ایران و با بمباران رسانه‌ای دروغ و تحریف در تلاش است که جلوی خدمات دولت را بگیرد و مردم ایران با تجربه‌ی ۴ دهه، دشمن را ناکام خواهند گذاشت و پای آرمان‌های انقلاب ایستادگی خواهند کرد.
 
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی حضور مردم برای تشییع شهدا در روز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) را بیعت مجدد با شهدا و انقلاب دانست و بیان کرد: رییس جمهور بلافاصله بعد از سفر مسکو به جیرفت آمد و در کنار سیل زدگان قرار گرفت و به زودی در جیرفت مجموعه فرهنگی را شروع خواهد شد و مصوبات سفر رییس جمهور، عملیاتی خواهد شد.
 
انتهای پیام/ فاریابی
https://armanekerman.ir/vdcfcydyxw6dmta.igiw.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما