تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۰۰
۰
plusresetminus
دبیرکل اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش آموزان:

زنان و سنگینی تربیت نسل اهل مقاومت

حسین تاریخی اظهار کرد: آسیب زدن دشمن به دختران و زنان با هدف ضربه به جامعه اسلامی است پس وظیفه و نقش دختران و زنان تربیت کننده‌ی نسل مقاومت، سنگین‌تر است.
زنان و سنگینی تربیت نسل اهل مقاومت
به گزارش راه آرمان از جیرفت، حسین تاریخی دبیر کل اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش آموزان، در اجتماع دختران حاج قاسم درخصوص کلیدواژه‌ی مقاومت گفت: در ایام شهادت حاج قاسم سلیمانی، کلیدواژه‌ی مقاومت را بیشتر می‌شنویم و به استان کرمان هم پایتخت مقاومت می‌گویند.
 
دبیرکل اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش آموزان، افزود: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در جلسه‌ی با دانش آموزان، در مورد آینده جهان فرمودند که ویژگی هندسه جدید جهانی این است که مردم دنیا با فرهنگ مقاومت آشنا و بهرمند می‌شوند.
 
حسین تاریخی درباره واژه‌ی «مقاومت» بیان کرد: هنگامی که از لفظ «مقاومت» استفاده می‌شود، مهم این است که انسان‌ها اهل تفکر بوده و بدان عمل کنند و متاسفانه مردم بعضی کشورها عادت به چشم گفتن دارند و برخی چشم گفتن را با ذلت و خواری انجام می‌دهند و به دین و عقیده‌ی خودشان نگاه نمی‌کنند.

 
وی خاطرنشان کرد: زحمت کشیدن با هدف رسیدن به قله، باعث رشد می‌شود و سردار سلیمانی، مظهر و نماد مقاومت هستند و داعشی‌ها با ایجاد ترس، قصد تسلیم کردن مردم را داشتند که سردار سلیمانی نشان داد با مقاومت می‌توان جلویشان را گرفت.
 
تاریخی اظهار کرد: اکنون ایران به مظهر مقاومت در دنیا تبدیل شده است چون ایران طی ۴۳ سال گذشته، در عین تحریم، درحال قوی تر شدن است.
 
وی درخصوص نقش دختران حاج قاسم، گفت: نقش دختران و زنان از بقیه مردم برای تربیت نسلی که اهل مقاومت باشند، بیشتر است و دشمن هم دنبال آسیب زدن به زنان است تا به جامعه آسیب بزند.
 
انتهای پیام/ فاریابی
https://armanekerman.ir/vdcg7q9qzak9w34.rpra.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما