تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۱۰
۰
plusresetminus
محسن نسب امیری گفت: بعد از ۴۰ روز دریچه‌های حکمت به قلب انسان باز می‌شود و فکر گناه نکردن، زیرساخت شخصیت و مقام حکمت حاج قاسم سلیمانی است.
دست‌یابی حاج قاسم سلیمانی به مقام حکمت با دوری از فکر گناه
به گزارش راه آرمان از جیرفت؛ محسن نسب امیری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت در مراسم لحظه پرواز (۱:۲۰) سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که در حسینیه کهف الشهدای گلزار شهدای جیرفت برگزار شد، گفت: امشب سومین سالگرد شهادت و سومین لحظه پرواز حاج قاسم سلیمانی فرمانده دلاور جبهه مقاومت هست.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت افزود: بابت داشتن حاج قاسم سلیمانی بعنوان الگوی انقلابی، به خودمان افتخار می‌کنیم و باید به منش و فکر حاج قاسم سلیمانی نزدیک شویم زیرا شخصیت حاج قاسم سلیمانی در این برهه از زمان، نادر و کم نظیر است و شاید شخصیتی همچون سردار دلها را شاهد نباشیم.
 
محسن نسب امیری بیان کرد: مطابق دین اسلام، اگر کسی اهل خطا و گناه نبوده و جهاد اکبر را انجام دهد، بعد از ۴۰ روز دریچه‌های حکمت به قلبش باز می‌شود و مقام حکمت و زیرساخت شخصیت حاج قاسم بابت این بوده که حتی فکر گناه هم نداشت و تلاش، توسل و توکل باعث رشد حاج قاسم سلیمانی شد.
 
وی درباره مقام حکمت، اظهار کرد: با مقام حکمت، فکر انسان باز شده و خلاق می‌شود و در میدان‌های سخت، خدا برایش مدیریت می‌کند.
 
فرمانده سپاه جیرفت، درخصوص الگو و درس گرفتن از مکتب حاج قاسم سلیمانی، گفت: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) کلیدواژه‌ی «مکتب سلیمانی» را بکار بردند و بایستی از مکتب حاج قاسم سلیمانی برای دین و دنیای خودمان بهره ببریم.
 
نسب امیری با اشاره به اینکه حاج قاسم سلیمانی و شهدا زرنگترین انسان‌ها بودند، گفت: در این برهه از زمان که دشمن، جوانان را هدف گرفته، راه نجات و مقابله با دشمن همانا راه راست، دین اسلام، نماز، راه شهدا و حاج قاسم سلیمانی هست.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت افزود: اگر زرنگ باشید راه راست را یافته و با تلاش و توکل به خدا ادامه خواهید داد و با دستگیری خدا، سرنوشت عاقبت بخیری را خواهید داشت.
 
انتهای پیام/ فاریابی 
https://armanekerman.ir/vdcc4sqse2bq1e8.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما