کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه جیرفت مطرح کرد؛

دست‌یابی حاج قاسم سلیمانی به مقام حکمت با دوری از فکر گناه

13 دی 1401 ساعت 19:10

محسن نسب امیری گفت: بعد از ۴۰ روز دریچه‌های حکمت به قلب انسان باز می‌شود و فکر گناه نکردن، زیرساخت شخصیت و مقام حکمت حاج قاسم سلیمانی است.


به گزارش راه آرمان از جیرفت؛ محسن نسب امیری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت در مراسم لحظه پرواز (۱:۲۰) سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که در حسینیه کهف الشهدای گلزار شهدای جیرفت برگزار شد، گفت: امشب سومین سالگرد شهادت و سومین لحظه پرواز حاج قاسم سلیمانی فرمانده دلاور جبهه مقاومت هست.

 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت افزود: بابت داشتن حاج قاسم سلیمانی بعنوان الگوی انقلابی، به خودمان افتخار می‌کنیم و باید به منش و فکر حاج قاسم سلیمانی نزدیک شویم زیرا شخصیت حاج قاسم سلیمانی در این برهه از زمان، نادر و کم نظیر است و شاید شخصیتی همچون سردار دلها را شاهد نباشیم.
 
محسن نسب امیری بیان کرد: مطابق دین اسلام، اگر کسی اهل خطا و گناه نبوده و جهاد اکبر را انجام دهد، بعد از ۴۰ روز دریچه‌های حکمت به قلبش باز می‌شود و مقام حکمت و زیرساخت شخصیت حاج قاسم بابت این بوده که حتی فکر گناه هم نداشت و تلاش، توسل و توکل باعث رشد حاج قاسم سلیمانی شد.
 
وی درباره مقام حکمت، اظهار کرد: با مقام حکمت، فکر انسان باز شده و خلاق می‌شود و در میدان‌های سخت، خدا برایش مدیریت می‌کند.
 
فرمانده سپاه جیرفت، درخصوص الگو و درس گرفتن از مکتب حاج قاسم سلیمانی، گفت: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) کلیدواژه‌ی «مکتب سلیمانی» را بکار بردند و بایستی از مکتب حاج قاسم سلیمانی برای دین و دنیای خودمان بهره ببریم.
 
نسب امیری با اشاره به اینکه حاج قاسم سلیمانی و شهدا زرنگترین انسان‌ها بودند، گفت: در این برهه از زمان که دشمن، جوانان را هدف گرفته، راه نجات و مقابله با دشمن همانا راه راست، دین اسلام، نماز، راه شهدا و حاج قاسم سلیمانی هست.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت افزود: اگر زرنگ باشید راه راست را یافته و با تلاش و توکل به خدا ادامه خواهید داد و با دستگیری خدا، سرنوشت عاقبت بخیری را خواهید داشت.
 
انتهای پیام/ فاریابی 


کد مطلب: 131686

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/131686/دست-یابی-حاج-قاسم-سلیمانی-مقام-حکمت-دوری-فکر-گناه

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir