تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۱۶
۰
plusresetminus
در یادواره شهدای شهرستان رفسنجان عنوان شد؛

حاج قاسم نمونه شاخص تربیت شده مکتب اسلام و امام است

یادواره شهدای شهرستان رفسنجان و بزرگداشت سومین سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی امروز در معراج الشهدا حسینیه ثارالله رفسنجان با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، مسئولان و اقشار مردم برگزار شد.
حاج قاسم نمونه شاخص تربیت شده  مکتب اسلام و امام است
به گزارش راه آرمان، معراج الشهدا حسینیه ثارالله رفسنجان امروز میزبان خیل عاشقان مکتب سردار بزرگ اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی بود.
 
مراسم گرامیداشت سومین سالروز شهادت سردار سلیمانی همزمان با یادواره شهدای شهرستان رفسنجان صبح امروز با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، مسئولان و اقشار مردم برگزار شد.




حاج حسین کاجی روایت گر دفاع مقدس میهمان برنامه امروز در رفسنجان بود که به بیان خاطراتی از شهدای دفاع مقدس و سردار سلیمانی پرداخت و راز ماندگاری سردار سلیمانی را فراموش نکردن راه شهدا توسط ایشان دانست.



حجت الاسلام عسکری امام جمعه رفسنجان در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و جان فدای امت اسلامی سردار حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش اظهار کرد از برشمردن بیش از ۶۰ عنوان برای سردار سلیمانی توسط رهبر فرزانه انقلاب یاد کرد و گفت: او نمونه شاخص تربیت شده  مکتب اسلام و امام است، رهبر انقلاب ایشان را صاحب یک مکتب معرفی می کنند و مکتب ایشان را در دو نکته صدق و اخلاص می داند.

وی افزود: سردار سلیمانی صادقانه عمل میکرد، عملش بیانش را تایید میکرد، ایشان با عمل صالحش و جان فدایی در میدان عمل رفتارش مؤید گفتارش بود.

عسکری خاطر نشان کرد: مکتب یعنی اصولی که نزد یک جامعه پذیرفته شده، به آنها عمل می شود و از آنها دفاع می کند، سردار سلیمانی به تعبیر رهبر انقلاب یک مکتب است.

امام جمعه رفسنجان بیان کرد: هر مدعی ایمان مومن نیست و هر مدعی پیرو ولایت پیرو نیست، سردار سلیمانی کسی است که ادعای ولایت مداری و انقلابی می کند و در عمل موضع انقلابی میگیرد، با جان و مال در خدا جهاد کردند و ولایت مدار حقیقی است.



وی به شعار سومین سالروز شهادت سردار سلیمانی با عنوان “جان فدا” اشاره کرد و گفت: اگر حاج قاسم خودش را جان فدای انقلاب و اسلام می داند در میدان عمل این را نشان می دهد و خداوند می فرمایید اینان راستگو هستند.

امام جمعه رفسنجان صدق و اخلاص را دو شاخصه مکتب سردار سلیمانی دانست و بیان کرد: شهید سلیمانی از سردار سلیمانی در میادین سیاسی کارآمدتر به خاطر اخلاص و صداقتش، امروز بیش از ۸۰ کشور جهان در گلزار شهدای کرمان جمع شدند.

وی افزود: موکب ها یادآور اربعین حسینی است چه می شود که اینگونه می شود؟ چیزی جز اخلاص نیست، خداوند او را بلند آوازه کرد.

عسکری خاطر نشان کرد: سردار روحیه فداکاری و نوعدوستی داشت، این خصلت سردار را می توانیم در زندگی جاری کنیم، از هرکجای دنیا ندای مظلومیت بلند میشد اگر می توانست به کمکش میرفت و از یاری رساندن گروه ها نیز استقبال می‌کرد.



وی در پایان یادآور شد: مطالب گفتنی از این مرد بزرگ فراوان است بایستی در جلسات متعدد از ایشان بگوییم تا ما هم بتوانیم این راه روشن و مکتب ایشان را ادامه دهیم.

این مراسم معنوی و باشکوه با اجرای برنامه قرائت قرآن توسط قاری بین المللی حاج قاسم مقدری از استان خوزستان، اجرای تصنیف سردار عشق برای اولین بار توسط دانش آموزان دهه هشتادی با مدیریت کانون باقرالعلوم شهر سرچشمه، مدیحه سرایی، نواختن گروه دمامه زنی، گرداندن پرچم متبرک به آستان اباعبدالله الحسین(ع) و … همراه بود.

 
 

انتهای پیام/
https://armanekerman.ir/vdcaw6n6649ne01.k5k4.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما