تاریخ انتشار :جمعه ۱۶ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۴۲
۰
plusresetminus
جانشین منطقه یکم نیرو در یایی سپاه:

بارزترین خصوصیت حاج قاسم اخلاص او بود

سردار مهدی هاشمی جانشین منطقه یکم نیرو دریایی سپاه گفت: بارزترین خصوصیت حاج قاسم اخلاص او بود، چهل سال در سپاه بود، بیست و دو سال فرمانده سپاه قدس بود اما از او فیلم و عکس اندکی است، او اهل دوربین و دیده شدن نبود حاج قاسم مرد اخلاص و عمل بود.
بارزترین خصوصیت حاج قاسم اخلاص او بود
به گزارش راه آرمان؛ یادواره شهدای مهروئیه و بزرگداشت سومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی در دهستان مهروئیه شهرستان فاریاب با حضور منصور شکر الهی نماینده پنج شهرستان جنوبی سردار هاشمی عباس گروهی امام جمعه فرمانده سپاه فرماندار و سایر مسئولین و عموم مردم  برگزار گردید.

سردارمهدی هاشمی جانشین منطقه یکم نیرو دریایی سپاه بیان کرد: امام خمینی (ره) انقلابی را بنا نهاد که ۱۴۰۰سال آرزوی ائمه اطهار علیهم السلام بود ما بعد از پیامبر اکرم (ص) و اندکی امام حسن (ع)حکومت اسلامی نداشتیم ۱۴ قرن بعد این آرزو با انقلاب امام خمینی (ره)محقق شد.

هاشمی عنوان کرد :ما هنوز عمق انقلاب را درک نکردیم ونمی دانیم امام چه کردانقلاب الهی چه بود به کجا می رسد.

وی گفت : برخلاف این که دشمن با امپراطوری رسانه ای دارد سمپاشی می‌کند اما این انقلاب برکات زیادی داشت، جوانان دهه هفتادی و هشتادی اینهارا ندیده اند اینکه بعد از ۲۵۰۰سال طاغوت رابیرون کردندباید سالها حرف زد تا بفهمیم انقلاب امام چه کرد.

هاشمی بیان کرد: در سال ۵۷ مردم این مملکت طاغوت رو بیرون کردند و کمتر از یک سال بعد از طاغوت اکبر آمریکایی جنایت کار را از مملکت بیرون کردند که امام فرمودند این انقلاب و دلها  پیوسته مومن بود که آمریکا را از ایران بیرون کردند.

هاشمی اظهار کرد: سالها بعد جنگ هشت ساله علیه جمهوری اسلامی شروع شد نه عراق تمام دنیای استکبار علیه ایران وارد میدان شدند بعد چهار نفر فریب خورده درخیابان فکر می‌کنند با این اقدام می‌توانند فاتحه این نظام را بخوانند.

وی در ادامه گفت: بارزترین خصوصیت حاج قاسم اخلاص او بود چهل سال در سپاه بود بیست و دو سال فرمانده سپاه قدس بود اما از او فیلم و عکس اندکی است،او اهل دوربین و دیده شدن نبود حاج قاسم مرد اخلاص و عمل بود.


انتهای پیام/ https://armanekerman.ir/vdcbz8b8srhbfzp.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما