تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۵۴
۰
plusresetminus
محمد امین سالاری پور اظهار کرد: با دریافت اعتبار دولتی، می‌توان تونل تاسیسات مشترک برای آب، برق و گاز ایجاد کرد تا از تخریب‌های متعدد معابر عمومی شهری توسط دستگاه‌های اجرایی جلوگیری کرد.
ایجاد تونل تاسیسات مشترک، راهکار جلوگیری از تخریب معابر عمومی شهری
به گزارش راه آرمان از جیرفت، حسین شکفته رئیس دانشگاه جیرفت در نشست راهکارهای فرصت سازی در بحران‌ها از منظر حاج قاسم سلیمانی و ارائه الگوهای موفق مدیریتی که با حضور شهردار منطقه ۱۴ تهران در دانشگاه جیرفت برگزار شد، ضمن گرامی داشت ایام سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: جنوب استان کرمان ظرفیت‌های بسیار زیادی دارد و باید از این پتانسیل‌ها به نحو مطلوب استفاده کرد.
 
رییس دانشگاه جیرفت افزود: یکی از افتخارات شهرستان جیرفت، حضور فرزند جیرفت در شهرداری منطقه ۱۴ تهران است که ظرفیت خوبی برای انتقال تجربه به شهرداران منطقه است.
 
حسین شکفته بیان کرد: باید از همه ظرفیت های منطقه به ویژه نیروی انسانی برای پیشرفت منطقه بهره برد.


محمد امین سالاری پور شهردار منطقه ۱۴ تهران گفت: از همه تهدیدات برای فرصت‌سازی استفاده کنیم و بحران‌ها را به فرصت تبدیل کنیم.

 
شهردار منطقه ۱۴ تهران با بیان این مطلب که باید از همه ظرفیت‌ها برای بالا بردن تاب‌آوری شهر استفاده کنیم تصریح کرد: از کوچک‌ترین تهدید باید فرصت سازی کرد لذا در همه زمینه‌ها باید تلاش کرد.

 
محمد امین سالاری پور راه اندازی شورای هماهنگی مدیریت یکپارچه شهری را یکی از راه‌های کاهش مشکلات مردم و شهرداری دانست و بیان کرد: با راه‌اندازی این شورای هماهنگی مدیریت شهری بسیاری از دستگاه‌های اجرایی پای‌کار می‌آیند و می‌توان تقسیم کار کرد.

سالاری پور احداث تونل تاسیسات را یکی دیگر از راهکارهای مناسب برای جلوگیری از تخریب‌های متعدد توسط دستگاه‌های اجرایی مانند، گاز، برق و آب دانست و خاطرنشان کرد: با احداث این تونل تاسیسات مشترک، شما می‌توانید اعتبار آن را از دولت دریافت کنید و با این راهکار از بسیاری از مشکلات پیش‌رو در خیابان‌های شهری جلوگیری می‌شود.

 
وی افزود: اولویت‌بندی پروژه‌ها یکی دیگر از نیازهای شهری است که باید شهرداران به آن توجه ویژه داشته باشند.
 
در ادامه این نشست شهرداران منطقه جنوب کرمان به بیان نقطه نظرات خود پرداختند و تبادل تجربه کردند.
 
انتهای پیام/ فاریابی
https://armanekerman.ir/vdchvznzq23nx6d.tft2.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما