تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۳۶
۰
plusresetminus
جانشین پلیس راهور فهرج استفاده از تلفن همراه حین رانندگی را خطرآفرین دانست و بیان کرد: رانندگی در معابر شهری نیاز به هوشیاری و تمرکز حواس کامل از سوی راننده وسیله نقلیه دارد.
استفاده از تلفن همراه حین رانندگی خطرآفرین است
به گزارش خبرنگار حوزه اجتماعی راه آرمان به نقل از روابط عمومی پلیس راهور فهرج؛ محمد قلعه خانی با اشاره به ضریب نفوذ بالای تلفن همراه در بین اقشار مختلف مردم، استفاده از این وسیله در حین رانندگی را بسیار خطر آفرین توصیف کرد و افزود: رانندگی در معابر شهری نیاز به هوشیاری و تمرکز حواس کامل از سوی راننده وسیله نقلیه دارد تا بتواند در شرایط بروز خطر عکس العمل به موقع و موثری از خود نشان دهد.

وی افزود: درگیر کردن ذهن با موارد مختلف از جمله تلفن همراه در حین رانندگی موجب می‌شود تا راننده قادر به تشخیص مسیرهای صحیح و حفظ فاصله مناسب خود با سایر خودروها نباشد و همچنین در رویت به موقع خطر با تاخیر مواجه شود.

این مقام انتظامی به رانندگانی که قصد استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی را دارند توصیه کرد: حتماً خودروی خود را در محل مناسبی پارک کرده و پس از اتمام مکالمه به ادامه مسیر بپردازد تا از تبعات سوء استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی در امان باشند.

انتهای پیام/فهرج https://armanekerman.ir/vdcdff0ffyt0sn6.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما