تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۰
۰
۱
plusresetminus
سلبریتی‌ها در اغتشاشات اخیر نقش ویژه و نامتعارفی از خود ایفا کردند و پیاده نظام دشمن بودند.
نقش سلبریتی‌ها در اغتشاشات اخیر
به گزارش راه آرمان؛ اغتشاشات اخیر با همه حوادث ریز و درشت خود به پایان رسید و باری دیگر دشمنان قسم خورده نظام با هوشیاری و بیداری ملت ایران به اهداف خود نرسیدند.

تجزیه ایران اسلامی و خدشه وارد کردن به امنیت ملی از جمله این اهداف ها بود که دشمن با کمک دست نشانده های داخلی بدنبال اجرای آن بود و برای رسیدن به این مهم از هیچ تلاشی فروگذار نکرد.

اما آنچه که اغتشاشات اخیر را نسبت به سایر اغتشاشات متمایز کرد و بیشتر به چشم خورد تلاش همه جانبه تعداد زیادی از سلبریتی‌ها بود که تمام وقت خود را وقف نقشه های دشمن کردند؛ تلاشی که سرانجامی نداشت و توسط مردم بصیر و آگاه خنثی شد.

سلبریتی‌ها خود را افرادی با نفوذ می‌دانند؛ جماعتی که شهرت خود را مدیون رسانه ملی و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و امروز گول این شهرت پوچ و توخالی خود را خورده اند و جز لیدرهای اصلی دشمن در آشوب‌های خیابانی بودند.

علی کریمی یکی از چهره‌های پررنگ در حوادث اخیر بود که با توییت‌ها و پست‌های خود، فریب‌خوردگان داخلی را تهییج و آنها را به وسط میدان اغتشاشات روانه می‌کرد.

این سلبریتی خائن و وطن فروش که گول ربات‌های فضای مجازی را خورده و خود را حامی مردم ایران می‌داند، چشمش را به روی واقعیت‌ها بسته و نمی‌خواهد ببیند که ملت ایران آن افرادی هستند که در سالروز شهادت حاج قاسم به ملک سلیمانی آمدند و با فرمانده مقاومت تجدید بیعت جانانه بستند.

مهدی طارمی یکی دیگر از سلبریتی های فریب خورده حوادث اخیر است که به تازگی دایه مهربان تر از مادر شده و از اعدام‌های اخیر به شدت انتقاد کرده است.

این سوال را باید از فوتبالیستی که فهم و درک درستی از سیاست ندارد پرسید که اگر در حوادث اخیر یکی از اعضای خانواده شما مورد تهاجم اغتشاشگران قرار می‌گرفت و فوت می‌کرد واکنش شما چه بود؟ آیا باز هم از قوانین به حق جمهوری اسلامی ایران ایراد می‌گرفتید؟ 

پرواضح است که سلبریتی‌ها نقشی فراتر از حمایت از مردم دارند و آن هم قهرمان‌سازی خود با فریب جوانان خام این مرز و بوم است. نمونه بارز آن عدم خوشحالی بازیکنان سرخابی پایتخت در جلوی دوربین است که در خلوت خود پارتی های آنچنانی را می‌گذرانند و به فکر عیش و نوش یکدیگر هستند.

مثال‌های بسیاری از دیگر سلبریتی‌ها اعم از بازیکنان و هنرمندان سینما و تلویزیون است که در حوادث اخیر نقش نامتعارفی از خود بروز دادند. از دروغ های ثابت نشده علی دایی تا اشک تمساح ریختن لادن طباطبایی در حمایت از قاتلان شهدای اخیر؛  اما آنچه که در برخورد با این جماعت جایش خالی است نبود یک مرجع برخوردکننده با آنهاست. مرجعی که میتواند تمامی حرکات سلبریتی‌ها را رصد و در مواقع لزوم با آن‌ها برخورد جدی داشته باشد.

انتهای خبر/ عباسزاده https://armanekerman.ir/vdcipzaz5t1ap32.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

علی اصغر کریمی
سلام
باید انسان های عالم و دانشمند و متعهد و باتقوی مثل نخبگان علمی و مهندسی کشور مورد توجه قرار گیرند. همچنین افراد فداکار و ایثارگر مانند جهادگران سازندگی مورد توجه رسانه ملی قرار گیرند. افرادی در کشور مشهور و سرشناس شوند که دارای عقل و شعور و ایمان و علم باشند. البته باید از حوادث اخیر درس عبرت گرفت که انسان های بی جنبه و بی سواد و خود باخته مورد تشویق و توجه قرار نگیرند ان شاءالله
آخرین عناوین