تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۰۹
۰
plusresetminus
رئیس شورای تبلیغات اسلامی استان کرمان خبر داد:

دهه فجر، بزرگ‌ترین مناسبت انقلابی

رئیس شورای تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: برنامه‌های ملی و مذهبی گسترده‌ای برای اجرا وجود دارد و مناسبت دهه‌ی فجر بزرگترین مناسبت انقلابی است.
دهه فجر، بزرگ‌ترین مناسبت انقلابی
به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی «راه آرمان» از جیرفت، احمد بلندنظر فرماندار شهرستان جیرفت در جلسه ستاد دهه فجر شهرستان جیرفت ضمن اشاره به عمر بیش از ۴ دهه انقلاب اسلامی، گفت: از ۱۲ تا ۲۲ بهمن بعنوان دهه فجر نام‌گذاری شده است و آحاد مردم در برنامه‌های این دهه شرکت می‌کنند.
 
فرماندار شهرستان جیرفت افزود: امسال در پاسخ به شیطنت معاندین و اتفاقات اخیر، با حضور میدانی مردم، کشورهای سلطه‌گر فهمیدند که قاطبه‌ی مردم پای انقلاب ایستاده‌اند.
 
وی تاکید کرد: یوم‌الله ۲۲ بهمن، روز تجدید قوای نیروهای اصیل انقلاب اسلامی است و حضور مردم در این یوم‌الله باعث ارتقاء امنیت عمومی ایران است.
 
بلندنظر تصریح کرد: اخیراً مردم ولایتمدار جیرفت در برنامه‌های بزرگ و غرورآفرین یادمان ولایت و دهه‌ی مقاومت و همچنین نهم دی‌ماه حضور گسترده‌ای داشتند و یوم الله ۲۲ بهمن به آحاد مردم تعلق دارد.
 
خداداد امینی روش رییس شورای تبلیغات اسلامی شهرستان جیرفت گفت: برای برگزاری یوم‌الله ۲۲ بهمن در سطح کشور ۲۸ کمیته تخصصی وجود دارد و کمیته‌های تخصصی برگزاری یوم‌الله ۲۲ بهمن در جیرفت ۲۶ عدد است.
 
رییس شورای تبلیغات اسلامی شهرستان جیرفت به شاد و جذاب بودن برنامه‌های دهه فجر اشاره کرد و افزود: برنامه‌های دهه فجر در شهر جیرفت و علی آباد و همچنین بخش‌های مرکزی، ساردوئیه، جبالبارز، اسفندقه و اسماعیلی برگزار خواهد شد.



 

شهرستان جیرفت، فعال برگزاری مراسم‌های ملی و مذهبی

 
حسین انجم شعاع رییس شورای تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: یکی از شهرستان‌های فعال در زمینه‌ی برگزاری مراسم‌های ملی و مذهبی، جیرفت است و شورای تبلیغات اسلامی، نهادی مردمی است و با ظرفیت مردمی، مناسبت‌ها را برگزار می‌کند و بودجه‌ی اختصاصی ندارد.
 
رییس شورای تبلیغات اسلامی استان کرمان افزود: به دلیل گسترده بودن برنامه‌های انقلابی، دستگاه و ارگانی به تنهایی قادر به برگزاری برنامه‌های انقلابی نیست پس لازم است همه‌ی دستگاه‌ها و مردم با ظرفیت‌های تبلیغی، اجتماعی و اقتصادی برای اجرای برنامه‌های انقلابی پایکار باشند.
 
وی درخصوص تهیه اقلام تبلیغاتی مورد استفاده در برنامه‌های انقلابی خاطرنشان کرد: اقلام تبلیغاتی در مرکز استان تهیه شده و برای همه شهرستان‌ها ارسال می‌شود.
 
انجم‌شعاع اظهار کرد: مسئولان شورای تبلیغات اسلامی در شهرستان‌ها، ائمه جمعه هستند بغیر از جیرفت که خداداد امینی‌روش درحال انجام وظیفه‌ی شورای تبلیغات اسلامی است.


 

رهبری، حضور و پشتیبانی مردم و باورهای مردم عامل پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی 

 
وی بزرگترین مناسبت انقلابی را مناسبت دهه فجر دانست و گفت: سه هفته قبل جلسه ستاد استانی شورای تبلیغات اسلامی برگزار شده است و در شهرستان‌ها هم ستاد دهه فجر در حال تشکیل است.
 
انجم‌شعاع کمیته‌های تخصصی کشوری برگزاری مراسم‌های دهه‌ی فجر را ۲۸ عدد اعلام کرد و افزود: ستاد برگزاری دهه‌ی فجر در استان کرمان ۲۴ کمیته‌ی تخصصی دارد و در شهرستان‌ها ۱۸ تا ۲۶ مورد متغیر است.
 
وی درخصوص عامل‌های پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی تصریح کرد: رهبری خردمندانه‌ی امام راحل (ره) و در ادامه هم مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، حضور و پشتیبانی مردم و همچنین باورهای مردم عامل‌های اصلی پیروزی و تداوم انقلاب است.
 
انجم‌شعاع گفت: اهداف کلی و جهت‌گیری، دشمن نیز برای تضعیف سه عامل پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی ایران است.
 
وی جنگ کنونی را جنگ شناختی ارزیابی کرد و افزود: تا زمانی که مردم به شهادت و ولایت، باور داشته باشند، دشمن نمی‌تواند به انقلاب ضربه بزند، پس دشمن باورهای مردم، جوانان و نوجوانان را هدف گرفته است.
 

وظیفه‌ی شورای تبلیغات اسلامی، استفاده از ظرفیت‌های دهه‌ی فجر

 
 
حسین انجم‌شعاع خاطرنشان کرد: وظیفه‌ی شورای تبلیغات اسلامی، استفاده از ظرفیت دهه‌ی فجر است و در کمیته‌های مساجد و دانش آموزی، ظرفیت برنامه‌های هنری و فرهنگی را متناسب با فهم آنها برنامه‌ریزی کرده تا باورهای این قشر تقویت شود.
 
وی تاکید کرد: بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی باید مدنظر قرار گیرد و بیان دستاوردهای انقلاب در قالب‌های هنری همچون کلیپ، موشن، سرود و ... باشد تا پذیرش نوجوانان را داشته باشد و هر معلمی در دهه فجر، مدت زمان ۵ تا ۱۰ دقیقه از وقت کلاس را برای جهاد تبیین اختصاص دهد.
 
انجم‌شعاع گفت: راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، مهمترین حضور گسترده مردم در راهپیمایی است که باعث ناامیدی دشمنان و امیدواری دوستداران انقلاب خواهد شد و در روز ۱۲ بهمن، رژه موتوری و زنگ انقلاب برنامه‌ریزی شده است.
 
انتهای خبر/ فاریابی
https://armanekerman.ir/vdcdsf0fnyt0sn6.2a2y.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما